مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیرآلات راسان

راهنمای خرید شیرآلات راسان

راهنمای خرید شیرآلات راسان با توجه به طراحی منحصر به فرد و کیفیت مطلوبی که دارد، بهترین گزینه به نظر می‌رسد. راسان، برند نام آشنایی است که در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی فعالیت می‌کند. هنگامی که برای خرید شیرآلات بهداشتی اقدام می‌کنید، با تنوع گسترده ای از برندها، طرح ها، رنگ ها و مواد اولیه مواجه می‌شوید. شیرآلات بهداشتی جز اقلامی هستند که هدف از خرید آن‌ها استفاده طولانی مدت می‌باشد.

انواع شیرآلات راسان

  • شیرآلات چشمی
  • شیرآلات اهرمی
  • شیرآلات ایستاده
  • شیرآلات پدالی
  • شیرآلات پیسوال
برای استفاد از راهنمای خرید شیرآلات راسان رعایت چه نکاتی الزامی است؟
  • برخورداری از استانداردهای لازم

هنگام خرید شیرآلات راسان باید به رعایت استانداردهای فنی در ساخت قطعات شیرآلات توجه کنید. همچنین کیفیت مواد اولیه و ملزومات همراه آن نیز باید بررسی شود.

  • بهداشتی بودن مواد اولیه

برای حفظ سلامتی خود هنگام استفاده از شیرآلات راسان باید به جنس مواد اولیه آن توجه کنید. جنس اکثر این شیرآلات از آلیاژ برنج می‌باشد. مطابق دستورالعمل سازمان استاندارد سازی ایران، مس حدود 60 درصد و سرب کمتر از 2.5 درصد از مواد اولیه را شامل می‌شوند. مابقی مواد از آلیاژ روی و ناخالصی های مجاز دیگر تشکیل می‌شود.

  • کاربری ساده همراه با صرفه جویی در مصرف آب

با تعبیه یک پرلاتور با کیفیت در درون شیرآلات راسان، می‌توان حدود 90 درصد در مصرف آب صرفه جویی کرد. پرلاتور با تنظیم فشار خروجی آب و پاشش در سطح وسیع تر، امکان صرفه جویی و کاربری لذت بخشی را به دنبال خواهد داشت.

  • ارتفاع شیرآلات

ارتفاع شیرآلات بهداشتی با یکدیگر متفاوت است. هنگام خرید شیرآلات راسان باید به ابعاد سینک و محیط نصب آن آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر از سینک دوقلو استفاده می‌کنید شیرآلات راسان با پایه کوتاه مناسب نیست یا اگر عمق سینگتان کم باشد؛ استفاده از شیر پایه بلند موجب پاشش آب به محیط بیرونی سینک می‌شود.

  • حک نام معتبر راسان بر روی بدنه محصولات
  • توجه به سلیقه شخصی
  • نصب راحت با توجه به محیط
مزایای خرید شیرآلات راسان

خرید شیرآلات راسان با توجه به کیفیت منحصر به فردشان مقرون به صرفه است. به عنوان مثال، نرمی اهرم شیرآلات هنگام استفاده کاملا مشهود است. هدف اصلی شرکت راسان صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می‌باشد. طراحان شرکت راسان کیفیت، زیبایی و کارایی را به شما هدیه می‌دهند.

ارائه خدمات پس از فروش مانند ضمانت نامه و گارانتی معتبر از دیگر مزایای خرید شیرآلات راسان می‌باشد.

راهنمای خرید شیر آشپزخانه راسان

خرید شیر آشپزخانه راسان برای هر خانه و آشپزخانه از ضروریات است. شیر آشپزخانه، یکی از کاربردی ترین وسایل در خانه است که با نام شیر ظرفشویی نیز شناخته می‌شود. شیرآلات آشپزخانه راسان با طراحی و کیفیت منحصر به فرد، جریان سرد و گرم زندگی را در محیط آشپزخانه شما جاری می‌کند.

راهنمای خرید شیر آشپزخانه راسان
شیر روشویی راسان مدل افسون کروم
راهنمای خرید شیر روشویی راسان

راهنمای خرید شیر روشویی راسان تجربه یک انتخاب بی نظیر را به ارمغان می‌آورد. استفاده از محصولات با کیفیت و زیبای راسان جلوه تازه ای به محیط های بهداشتی می‌بخشد. شیرآلات روشویی راسان برای استفاده در سینک روشویی سرویس بهداشتی یا توالت های فرنگی در حمام تولید می‌شوند.

راهنمای خرید شیر توالت راسان

خرید شیر توالت راسان از فروشگاه های حضوری و آنلاین سراسر کشور امکان پذیر است. شیر بهداشتی توالت راسان با تنوع در بیش از 30 مدل از انواع شیرآلات اهرمی و توکار مخصوص توالت های ایرانی و فرنگی تولید شده است. با خرید اکسسوری شیرآلات بهداشتی راسان می‌توانید جلوه جدیدی به دکوراسیون داخلی محیط های بهداشتی خود بدهید.

شیر توالت راسان مدل افسون کروم
شیر حمام راسان مدل افسون کروم
راهنمای خرید شیر حمام راسان

خرید شیر حمام راسان خیالتان را بابت یک انتخاب با کیفیت و مقرون به صرفه آسوده می‌کند. خرید این نوع شیرآلات در طرح ها و جنس های متنوع برای هر سلیقه ای امکان پذیر است. شیرآلات حمام راسان در اندازه های گوناگون تولید می‌شوند و جوابگوی فضاهای کوچک و بزرگ هستند.

در پایان به شما پیشنهاد می کنیم جهت مشاهده شیر آلات راسان به صورت عکس به کاتالوگ محصولات راسان مراجعه کنید.

در صورت تمایل به راهنمایی خرید مناسب از مشاوره تخصصی ما بهرمند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را در روند بهبود مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید