مقالات

شیر ظرفشویی دو منظوره

شیر ظرفشویی دو منظوره

شیر ظرفشویی دو منظوره دارای عملکردی متفاوت نسبت به شیر‌های عادی است. با انتخاب این نوع شیر ظرفشویی امکان استفاده از آب تصفیه شده و آب شهری از یک شیر آشپزخانه به راحتی فراهم می شود. این محصول بهترین گزینه انتخابی برای مناطقی است که آب شهری در آنجا کیفیت پایینی دارد.

شیر های ظرفشویی ارائه شده در فروشگاه ما بهترین شیر های دوکاره قهرمان، درخشان، شودر، اوج و راسان در انواع فنری و معمولی در رنکهای متنوع از جمله سفید می باشد.

نگاهی بر مزایای شیر ظرفشویی دو منظوره

این محصول کاربرد بسیار زیادی برای از بین بردن کلر آب آشامیدنی دارد. در واقع یکی از مزیت های مهم استفاده از این نوع شیر ظرفشویی حذف سموم و مواد مضر در آب است. بهتر است بدانید وجود سرب و املاح دیگر در آب آشامیدنی برای سلامتی بدن بسیار مضر هستند. با انتخاب این محصول به راحتی می توانید به صورت همزمان از آب لوله کشی و دستگاه تصفیه استفاده نمایید، زیرا این نوع شیر ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که امکان استفاده از دو منبع آب جداگانه به روی یک شیر به راحتی امکانپذیر است.

همچنین با انتخاب این مدل شیر ظرفشویی در فضای نصب شیرآلات به بهترین شکل صرفه جویی می شود. خرید شیر ظرفشویی دومنظوره از نظر اقتصادی به صرفه است، زیرا با انتخاب این محصول دیگر نیازی به خرید شیر آب تصفیه به صورت جداگانه نخواهید داشت.

آشنایی با انواع مختلف شیر ظرفشویی دو منظوره

بهتر است بدانید شیر ظرفشویی دو منظوره (دو کاره) دارای انواع مختلفی همچون ساده، فنری و شاوری است که نگاهی مختصر به هر کدام از آنها خواهیم داشت.

شیر ظرفشویی دو منظوره ساده: این نوع مدل ساده به گونه ای طراحی شده است که تنها به دستگاه آب تصفیه متصل می شود. از نظر قیمت این مدل نسبت به مدل های دیگر  دو منظوره ارزان تر است. در واقع با یک هزینه کمتر به راحتی می توانید از ویژگی های این  نوع شیر ظرفشویی بهره مند شوید.

شیر ظرفشویی دو کاره مدل فنری: از دیگر مدل های شیر ظرفشویی دو کاره که در رده شیرآلات لوکس قرار دارد می توان به مدل فنری اشاره کرد. مکان خروجی آب ظرفشویی های فنری از قابلیت کشسانی برخوردار است، از اینرو امکان شست و شوی تمام فضای سینک را برای کاربران به خوبی فراهم می کند. در مدل های فنری مکان خروج آب تصفیه شده از مکان خروج آب شهری کاملا جدا شده است. علم این نوع شیرآلات حالتی فنری و ارتجاعی دارند.

شیر ظرفشویی منظوره شاوری: این نوع مدل های شیر ظرفشویی نسل نسبتا جدیدی از شیرآلات به شمار می آیند. این مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که از دامنه حرکتی زیادی برخوردار هستند. قسمت خروجی آب در این مدل متحرک است و با استفاده از یک شلنگ بلند از جای خود خارج می شود. این نوع شیرهای ظرفشویی فضای کمتری را اشغال می کنند. در ساختار این نوع شیر ظرفشویی از یک عدد ورودی مجزا دستگاه تصفیه کن و دو عدد ورودی آب سرد و گرم استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید