خانه » فروشگاه » لوازم جانبی » لوازم جانبی شیرآلات

نمایش 1–36 از 38 نتیجه

شیلنگ توالت درخشان گلد

۵۳۹,۵۰۰ تومان

شیلنگ توالت درخشان

۲۶۱,۴۵۰ تومان

شیر پیسوال 1/2 درخشان

۱۰۶,۲۴۰ تومان

شیر پیسوال 3/8 درخشان

۱۰۶,۲۴۰ تومان

شیر پیسوال 3/8 راسان

۱۲۸,۷۹۰ تومان

شیر پیسوال 1/2 راسان

۱۳۰,۶۸۰ تومان

شلنگ حمام راسان طلایی

۴۷۹,۹۷۰ تومان

شلنگ توالت راسان سفید

۳۴۵,۱۵۰ تومان

شلنگ توالت راسان مشکی

۳۴۵,۱۵۰ تومان

شلنگ توالت راسان طلایی

۴۷۹,۹۷۰ تومان
لوازم جانبی شیرآلات

لوازم جانبی شیرآلات شامل محصولاتی از قبیل شیرهای تک پایه، شیرهای دو پایه، شیرهای اهرمی شیرهای پیسوال، شلنگ، زیرآب اتوماتیک و… می شوند.

شیر تک پایه: شیرهای تک‌ پایه‌ که تنها یک ورودی و خروجی برای آب سرد (یا گرم) دارند و مخصوص استفاده در حیاط و یا پارکینگ هستند. البته شیرهای تک پایه پایه بلند را می‌توان در روشویی ها و سینک ها مورد استفاده قرار داد. تنظیم فشار در این شیرها می تواند به شکل کلاسیک (پیچی) پیسوا و یا اهرمی باشد.

شیر پیسوال: این دسته از شیرها که در آنها تنظیم فشار آب به وسیله یک اهرم افقی صورت می گیرد،  غالباً در انتهای لوله های ورودی و خروجی ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و وسایلی از این قبیل نصب می شوند. به وسیله این شیرها می‌توان ورودی و خروجی را قطع و وصل کرد. در نتیجه در هنگام تعمیرات دیگر لازم نیست شیر کل ساختمان را قطع کرد. از شیر پیسوال (یا پیسوال) در سرویس‌های بهداشتی هم استفاده می‌شود.

شلنگ: کارایی شلنگ به قدری واضح است که نیاز به توضیح ندارد. انواع شلنگ های حمام و توالت با بهترین برند ها و متریال های مرغوب را می توانید از فروشگاه روتاپخش تهیه کنید.

زیرآب اتوماتیک: زیرآب اتوماتیک وسیله ای است که کنترل آب خروجی در روشویی ها را برعهده دارد. زیر آب ها در دو نوع سریز دار و بدون سرریز عرضه می شوند. زیر آب در رنگهای گوناگونی همچون کروم مات و براق، طلایی مات و براق، رزگلد و غیره موجود بوده و می توان آنها را با سایر قطعات شیرآلات ست کرد. از لحاظ متریال، لوازم جانبی شیرآلات با جنس برنجی با کیفیت ترین زیرآب ها محسوب می شوند. این نوع زیرآب ها هم از نظر خوردگی و پوسیدگی و هم به لحاظ دوام رنگی کیفیت مطلوب تری نسبت به جنس های دیگر دارند.

شیر دو پایه: شیرآلات دو پایه دارای ورودی و خروجی آب گرم و سرد هستند. از شیرآلات دو پایه در حمام، توالت، روشویی و سینک ظرفشویی استفاده می شود. این شیرها در نوع پایه بلند و پایه کوتاه در رنگ ها و جنس های مختلف قابل دسترسی هستند.