مقالات, مقالات شیرآلات

شیر توالت درخشان

شیر توالت درخشان

شیر توالت درخشان یکی از محصولات شیرآلات درخشان است که برای توالت و به عنوان شیر آفتابه طراحی شده است. شیر توالت باید ویژگی های مختلفی داشته باشد تا ایده آل شود و درخشان کوشیده است تا همه این ویژگی ها را در شیر سرویس بهداشتی درخشان رعایت کند و مد نظر قرار بدهد.

کیفیت شیر توالت درخشان

شیر فرنگی و وال هنگ درخشان که ممکن است آن را به نام شیر آفتابه درخشان نیز بشناسید، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این شیر ها کیفیت بالای خود را مدیون طراحی اصولی و دقیق و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت هستند. درخشان از موادی با بالاترین کیفیت و جدیدترین ابزار های دنیا در عرصه ساخت و تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی استفاده می‌کند.

پس از گذشتن از عصری که ماده اولیه اساسی در ساخت شیرآلات و اتصالات انتقال دهنده آب، سرب بود؛ محصولات فعلی با کیفیت و دوام بالاتر و همچنین سلامت و ایمنی بیشتری تولید می‌شوند. در گذشته از سرب برای ساخت و آبکاری این قطعات استفاده می‌کردند و امروزه از آلیاژ برنج برای این منظور استفاده می‌شود. آلیاژ برنج هم دوام بهتری دارد و هم برای سلامت پوست خطری ندارد.

برند درخشان با داشتن دسترسی به ابزارآلات و تکنولوژی های لازم برای استفاده از آلیاژ برنج و همچنین بهره مند شدن از توان تولید مهندسان داخلی، همه محصولات خود از جمله شیر توالت درخشان را بر پایه آلیاژ برنز تولید می‌کند.

از سوی دیگر برند درخشان از کارتریج های اسپانیایی در ساخت شیرآلات استفاده می‌کند که کیفیتی مثال زدنی دارند. این کارتریج ها هم دوام و طول عمر بالایی دارند و هم سهولت استفاده از شیرآلات را به ارمغان می‌آورند. شیر سرویس بهداشتی درخشان مثل سایر محصولات این مجموعه توسط تکنیک آبکاری در خلاء و به صورت PVD آبکاری می‌شوند تا هم دوام بالایی داشته باشند و هم زیبا تولید شوند.

مدل های محبوب شیر آفتابه درخشان

شیر توالت درخشان در مدل های متنوعی ساخته می‌شود تا امکان انتخاب از بین تنوع زیادی به شما داده شود. همه مدل های درخشان همان کیفیت بالا را دارند و کیفیت آن ها توسط استاندارد های مختلفی تایید می‌شود.

درخشان از کیفیت محصولات خود آسوده خاطر است و با ارائه گارانتی بر روی محصولات خود، شما را نیز از خریدتان مطمئن می‌کند. محصولات درخشان از جمله شیر آفتابه درخشان در هر مدل و طرحی که باشند، در صورت بروز مشکل توسط مجموعه درخشان و ذیل گارانتی تعمیر یا با مدلی جدید تعویض می‌شوند.

در صورت نمایل به خرید بروی دکمه مشاهده و بررسی شیر توالت فرنگی، وال هنگ و ایرانی درخشان کلیک کنید. تا به صفحه سفارش محصولات هدایت شوید. و با استفاده از قابلیت های سایت شیر مورد نظر خود را از نظر رنگ، مدل اهرمی و کلاسیک انتخاب کنید.

امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر در این مورد به مقاله شیرآلات درخشان مراجعه کنید و با بررسی بیشتر خرید خوبی را با هم تجربه کنیم.
از اینکه مطالب ما را در شیکه های اجتمایی منتشر می کنید. و با نظرات خود ما را در بهبود مطالب یاری می کنید از شما کمال تشکز را دار می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید