مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر حمام راسان

راهنمای خرید شیر حمام راسان

راهنمای خرید شیر حمام راسان

خرید شیر حمام راسان خیالتان را بابت یک انتخاب با کیفیت و مقرون به صرفه آسوده می‌کند. خرید این نوع شیرآلات در طرح ها و جنس های متنوع برای هر سلیقه ای امکان پذیر است. شیرآلات حمام راسان در اندازه های گوناگون تولید می‌شوند و جوابگوی فضاهای کوچک و بزرگ هستند.

خرید شیرآلات حمام راسان

با خرید شیرآلات حمام راسان به محیط های بهداشتی خود جلوه ای زیبا همراه با کاربری راحت خواهید بخشید. شیرهای بهداشتی حمام راسان در انواع مختلف توکار، متحرک (تلفنی)، اهرمی و… طراحی و تولید می‌شوند.

بدنه اصلی شیرآلات بهداشتی راسان از دو بخش تشکیل شده است. پوسته داخلی بدنه که به طور مستقیم با آب در تماس است، از آلیاژهایی مانند برنج تولید می‌شود. آلیاژ برنج در برابر رسوب و خوردگی مقاومت بیشتری نسبت به سایر آلیاژها دارد. روکش پوسته بیرونی شیر بهداشتی حمام راسان از جنس های برنج، استیل، کروم، برنز، نیکل و مس تولید می‌شود.

هنگام خرید شیر حمام راسان باید به ارتفاع علمک شیر دقت کنید. مطالعه راهنمای خرید شیر حمام راسان به شما کمک میکند تا شیرآلات مناسب حمام برای استفاده افراد قد بلند و قد کوتاه مناسب باشد. معمولا شیر حمام راسان حدود 90 سانتی‌متر تا 120 سانتی‌متر ارتفاع دارند. برای نصب، شیر دوش راسان را در ارتفاع 90 سانتی متر تا 100 سانتی متر از کف زمین حمام نصب می‌کنند تا با ارتفاع علمک شیر، حدود 2 متر فضای ارتفاعی برای استفاده همه افراد وجود داشته باشد.

مزایای خرید شیر حمام راسان

راسان با 20 سال سابقه در تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی همواره در حال ارائه محصولات باکیفیت، متنوع و زیبا بوده است. با خرید ست شیرآلات بهداشتی راسان مخصوص حمام، نظم و زیبایی در محیط حمام حاکم می‌شود.

خرید شیر حمام راسان از مدل شیرآلات توکار راسان در بزرگ تر دیده شدن فضای حمام کمک می‌کند. شیرآلات توکار راسان با نصب در درون دیوار، باعث به وجود آمدن یک فضای مینیمال و لوکس می‌شوند. شیر بهداشتی توکار راسان فضای کمی از محیط حمام را اشغال می‌کند. قسمت غیرضروری شیر در دیوار نصب می‌شود و سر دوش همراه با یک عدد شیر مرکزی جهت قطع و وصل کردن جریان آب در فضای بیرونی دیده می‌شوند.

مکانیزم ساختاری شیر حمام راسان با پاشش قطرات بیشتر و کنترل فشار جریان خروجی آب، در صرفه جویی بهینه مصرف آب تأثیر زیادی دارد. هنگام خرید شیرآلات حمام راسان به نام راسان بر روی بدنه بیرونی محصول و گارانتی آن دقت کنید.

راهنمای خرید شیرآلات راسان با توجه به طراحی منحصر به فرد و کیفیت مطلوبی که دارد، بهترین گزینه به نظر می‌رسد. راسان، برند نام آشنایی است که در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی فعالیت می‌کند

راهنمای خرید شیرآلات راسان

دیدگاهتان را بنویسید