مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر روشویی راسان

راهنمای خرید شیر روشویی راسان

راهنمای خرید شیر روشویی راسان تجربه یک انتخاب بی نظیر را به ارمغان می‌آورد. استفاده از محصولات با کیفیت و زیبای راسان جلوه تازه ای به محیط های بهداشتی می‌بخشد. شیرآلات روشویی راسان برای استفاده در سینک روشویی سرویس بهداشتی یا توالت های فرنگی در حمام تولید می‌شوند.

معرفی انواع شیرآلات روشویی راسان

هنگامی که برای خرید شیر روشویی راسان به فروشگاه مراجعه کنید، با تنوع گسترده ای از این محصول در جنس، طرح و رنگ مواجه خواهید شد. شیرآلات راسان در انواع شیرآلات علم دار، علم کوتاه، پایه بلند و پایه کوتاه تولید می‌شوند. همچنین دارای رنگ بندی متنوعی از سفید، کروم، طلایی، استیل و… می‌باشند.

  • شیر روشویی متحرک اهرمی
  • شیر روشویی ثابت اهرمی
  • شیر روشویی پایه بلند اهرمی
  • شیر روشویی پایه کوتاه اهرمی

با مطالعه راهنمای خرید شیر روشویی راسان متوجه می‌شوید، شیرهای روشویی اهرمی راسان در برابر فرسودگی و خوردگی مقاومت بیشتری نسبت به شیرآلات قدیمی دارند. این نوع شیرآلات با پاشش بیشتر آب در مصرف بی رویه آب صرفه جویی می‌کنند. نصب شیرآلات اهرمی نسبت به مدل های قدیمی متفاوت است.

  • شیر روشویی ثابت توکار

شیرآلات ثابت توکار راسان با نصب آسان در دیوار به فضای زیادی نیاز ندارند. با نصب شیر روشویی ثابت توکار می‌توانید از انواع سینک ها متحرک استفاده کنید و هر زمان که تمایل داشتید، نسبت به تعویض سینک روشویی اقدام کنید.

  • شیر روشویی چشمی

خرید شیر روشویی راسان از نوع چشمی در بهینه سازی مصرف آب و انرژی محیط تأثیر شگرفی دارد. با خرید و نصب آسان شیر چشمی راسان در سینک روشویی، دیگر نگران انتقال بیماری های واگیر پوستی یا چکه کردن آب نخواهید بود. همچنین هنگام قطع شدن برق نگران از کار افتادن شیر چشمی نباشید. باتری تعبیه شده در شیرآلات چشمی راسان به طور متوسط 1 تا 3 سال نیاز شما را برطرف می‌کند.

مزایای خرید شیر روشویی راسان نسبت به برندهای دیگر چیست؟

شرکت راسان در طول 20 سال سابقه طلایی در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی به شعار کیفیت، زیبایی و نوآوری عمل کرده است. تنوع در خرید شیر روشویی راسان می‌تواند جوابگوی هر سلیقه ای باشد. مواد اولیه شیرآلات روشویی راسان از مرغوب ترین آلیاژها تولید می‌شود. جنس داخلی پایه اصلی شیر اکثر شیرهای روشویی راسان از آلیاژ برنجی ساخته می‌شود. ضد لکه بودن شیرآلات به دلیل آبکاری بدنه بیرونی با اتم های باردار مانند کروم و برنز نیز از مزیت های خرید شیر روشویی این برند می‌باشد.

همچنین گارانتی این شرکت برای تمامی محصولات خود، علی الخصوص شیر روشویی راسان، خیال شما را بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند.

راهنمای خرید شیرآلات راسان با توجه به طراحی منحصر به فرد و کیفیت مطلوبی که دارد، بهترین گزینه به نظر می‌رسد. راسان، برند نام آشنایی است که در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی فعالیت می‌کند

راهنمای خرید شیرآلات راسان

دیدگاهتان را بنویسید