مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

خرید شیرآلات درخشان از سال 1382 تا به امروز در میان خریداران شیرآلات بهداشتی و صنعتی مرسوم بوده است. این برند ایرانی در طی سال‌های فعالیتش همواره کیفیت و سلامت شیرهای بهداشتی و ساختمانی خود را اولویت قرار داده است و با رعایت استاندارهای فنی اروپایی، بهترین تولیدات خود را در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می‌دهد.

معرفی شیرآلات درخشان

خرید شیرآلات درخشان در انواع شیرآلات ساده، اهرمی و چشمی درخشان امکان‌پذیر است. شیرآلات بهداشتی درخشان به شرح زیر می‌باشند:

  • شیر روشویی جهت سرویس بهداشتی دستشویی مناسب جهت استفاده در روشویی ایستاده و دیواری
  • شیر آشپزخانه مناسب حهت استفاده در سینک ظرفشویی
  • علم دوش مناسب جهت سرویس بهداشتی حمام
  • شیر حمام
  • شیر توالت مناسب جهت استفاده در سرویس بهداشتی با توالت فرنگی و وال هنگ

شیرآلات ساده درخشان: کار شیرهای بهداشتی ساده تنظیم و کنترل آب خروجی از لوله است. امکان مخلوط کردن آب سرد و گرم در شیرآلات ساده وجود ندارد. مکانیزم ساختاری این دسته از شیرآلات بسیار ساده است و شامل یک بدنه، دیسک، دسته، فلکه و نشیمنگاه است.

شیرآلات اهرمی درخشان: برخلاف شیرآلات ساده، در شیرهای اهرمی عمل مخلوط کردن آب سرد و گرم توسط کارتریج در مرکز شیر انجام می‌شود. هنگامی‌که مصرف‌کننده اهرم را حرکت می‌دهد، لغزش لبه های سرامیکی کارتریج باعث باز و بسته شدن مجرای آب سرد و گرم شده و در نهایت آب ولرم از شیر بهداشتی خارج می‌شود.

شیرآلات چشمی درخشان: شیرهای بهداشتی چشمی بر مبنای سنسور مادون قرمز و منبع انرژی برق یا باتری کار می‌کنند. کاهش مصرف بی رویه آب از اصلی‌ترین اهداف تولید این نوع از شیرآلات بهداشتی درخشان است. همچنین عدم تماس مستقیم دست با بدنه شیر چشمی، موجب جلوگیری از انتشار بیمارهای واگیر پوستی در اماکن عمومی خواهد شد.

راهنمای خرید شیر آشپزخانه درخشان

خرید شیر سینک ظرفشویی درخشان با طراحی مدرن، کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در میان خریداران شیرآلات بهداشتی با استقبال بی نظیری مواجه شده است. درخشان با بهره مندی از متخصصان در عرصه طراحی و تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی توانسته است جایگاه خود را در بازارهای داخلی تثبیت نماید.

راهنمای خرید شیر آشپزخانه درخشان
راهنمای خرید شیر روشویی درخشان
راهنمای خرید شیر روشویی درخشان

خرید شیر دسنشویی درخشان با کیفیت و طول عمر بالا یکی از بهترین گزینه‌ها هنگام خرید شیرآلات بهداشتی است. برند معتبر درخشان با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در طراحی محصولات ساختمانی و انواع شیرآلات توانسته است برای هر سلیقه و خواسته‌ای، شیرآلات روشویی مرغوب را در مدل های متنوع تولید کند.

راهنمای خرید شیر توالت درخشان

خرید شیر توالت درخشان شمارا تا سال های طولانی از خرید شیر توالت برندهای موجود دیگر بی نیاز خواهد کرد. شیر توالت درخشان با طراحی منحصر به فرد در انواع رنگ و مدل به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

راهنمای خرید شیر توالت درخشان
راهنمای خرید شیر حمام درخشان
راهنمای خرید شیر حمام درخشان

این شیر به فضای حمام جلوه ویژه و مدرنی می‌بخشد. شیرآلات بهداشتی درخشان در ارتفاع‌های استاندارد و مناسب برای استفاده همه مصرف کنندگان طراحی و تولید می‌شود. درخشان با بهره مندی از توان متخصصان داخلی و مواد اولیه باکیفیت به رقابت با محصولات خارجی برخاسته است. شرکت تولید درخشان با به کارگیری تکنیک‌های روز دنیا علاوه بر در دست داشتن بازارهای داخلی، توانسته است شیرآلات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کند.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنم جهت مطالعه بیشتر در این خصوص کاتالوگ شیر آلات درخشان را مشاهده کنید، تا خرید مناسبی جهت آشپزخانه و سرویس توالت فرنگی، والهنگ و ایرانی داشته باشید، و از تنوع گسترده شیر سرویس بهداشتی و آشپزخانه از لحاظ قیمت‌ها، مدل‌ها، رنگ‌های و انواع متنوع بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به راهنمای خرید شیرآلات درخشان از مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را درروند بهبود مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید