مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر آشپزخانه درخشان

راهنمای خرید شیر آشپزخانه درخشان

راهنمای خرید شیر آشپزخانه درخشان

خرید شیر آشپزخانه درخشان با طراحی مدرن، کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در میان خریداران شیرآلات بهداشتی با استقبال بی نظیری مواجه شده است. درخشان با بهره مندی از متخصصان در عرصه طراحی و تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی توانسته است جایگاه خود را در بازارهای داخلی تثبیت نماید.

اهمیت خرید شیر آشپزخانه از برند درخشان

برند خوش نام درخشان با اهمیت به کیفیت شیرآلات بهداشتی و حفظ سلامتی مصرف کنندگان، هنگام تولید شیر آشپزخانه درخشان از آلیاژ مرغوب برنج استفاده می‌کند. علاوه بر این، روکش بیرونی شیر آشپزخانه درخشان از کروم، نقره، مس، برنز، استیل و یا کروم- طلا ساخته می‌شود که ضد لکه، ضد رسوب و ضد زنگ است؛ بنابراین شکل ظاهری شیر آشپزخانه درخشان همواره مانند روز اول خواهد ماند.

شیر آشپزخانه درخشان در هر مدل و طرحی که باشد، باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شود. پرلاتور تعبیه شده در شیر آشپزخانه درخشان با ترکیب آب و هوا هنگام خروج جریان آب، موجب خروج پودری و نرم قطرات و در نتیجه کاهش میزان خروج آب خواهد شد. کارتریج اسپانیایی در کنار آلیاژ برنجی بدنه داخلی شیرآلات از تغییر مزه، رنگ و بوی آب جلوگیری می‌کند.

انواع شیر آشپزخانه درخشان

خرید شیر آشپزخانه درخشان متناسب با هر نوع سینک و هر ارتفاع و عمقی ممکن است. شیر آشپزخانه درخشان با تنوع زیر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد:

  • تک دستگیره درخشان
  • دو دستگیره درخشان
  • ایستاده درخشان
  • شاوری (فنری) درخشان
  • چشمی (لمسی) درخشان

با خرید شیر آشپزخانه درخشان دیگر نگران تأمین قطعات یدکی آن نباشید. در سراسر فروشگاه های درخشان، به صورت حضوری و اینترنتی؛ می‌توانید قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر به دنبال ست شیرآلات دیگر با شیر آشپزخانه هستید، می‌توانید از مدل های زیر استفاده کنید:

  • اکسسوری شیرآلات مدل کاج

    شامل ست شیر توالت درخشان، شیر روشویی درخشان، شیر آشپزخانه درخشان و شیر دوش حمام درخشان است. طرح شیر آشپزخانه درخشان مدل کاج از نوع متحرک است.

  • اکسسوری شیرآلات مدل آرک کروم

    شامل ست شیر توالت درخشان، شیر روشویی درخشان، شیر آشپزخانه درخشان و شیر دوش حمام درخشان است. 2 شیلنگ پستوار حصیری نیز در این ست از شیرهای بهداشتی درخشان مدل آرک کروم موجود است.

  • اکسسوری شیرآلات مدل جزیره

    شامل ست شیر توالت درخشان، شیر روشویی درخشان، شیر آشپزخانه درخشان و شیر دوش حمام درخشان است. شیر آشپزخانه درخشان مدل جزیره دارای آبکاری کروم بوده و متحرک است.

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

خرید شیرآلات درخشان از سال 1382 تا به امروز در میان خریداران شیرآلات بهداشتی و صنعتی مرسوم بوده است. این برند ایرانی در طی سال‌های فعالیتش همواره کیفیت و سلامت شیرهای بهداشتی و ساختمانی خود را اولویت قرار داده است و با رعایت استاندارهای فنی اروپایی، بهترین تولیدات خود را در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می‌دهد.

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

در صورت تمایل به راهنمای خرید شیر آشپزخانه درخشان از مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را درروند بهبود مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید