مقالات, مقالات شیرآلات

شیر توالت شودر

شیر توالت شودر

شیر توالت شودر، از دیگر محصولات بی نظیر شودر است که با تلفیق طراحی اصولی و هنرمندانه محصولی ایده آل را برای شما به ارمغان آورده است. ترکیب طراحی آلمانی و تولید ایرانی شیرآلات شودر در این محصول شودر نیز مشاهده می‌شود و کیفیت این محصول را مثل سایر شیرآلات بهداشتی شودر درجه یک می‌کند.

مزایای انتخاب 

شیر توالت شودر، محصولی است که با تنوع بالای خود و در کنار حفظ کیفیت در همه مدل‌ها، محصولی ایده آل را برای هر سلیقه و انتظاری فراهم می‌کند. این محصول در مدل‌هایی بسیار متنوع تولید می‌شود تا به این ترتیب به شما با هر انتظاری که داشته باشید، امکان انتخاب محصولی ایده آل را بدهد.

شیر توالت شودر به قطعه‌ای به نام پرلاتور نیز مجهز است. پرلاتور، قطعه‌ای است که هم‌زمان به افزایش شدت و فشار آب و همچنین کاهش مصرف آب کمک می‌کند. به این ترتیب با ترکیب آب و هوا، آب با فشار بیشتر ولی به صورت نرم‌تر و با مصرف کمتر از آبریز شیر خارج می‌شود. طراحی دقیق، اصولی و مهندسی شده و امکان استفاده از فشار بیشتر و در عین حال مصرف کمتر آب را می‌دهد.

شیرآلات شودر بر اساس طراحی دقیقی ساخته می‌شوند و به همین دلیل در برابر عواملی که دوام شیرآلات بهداشتی را کم می‌کنند، کاملا مقاوم هستند. شیر سرویس توالت ایرانی، والهنگ و فرنگی شودر در برابر رسوب مواد، کاملا مقاوم است و مواد سختی که در جریان آب وجود دارد به کارایی و رنگ شیر آسیبی نمی‌زنند. شما به راحتی می‌توانید قطعه رسوب‌گیر شیر را هر چند مدت یک بار باز کرده و به راحتی تمیز کنید، بدون اینکه لازم باشد نگران آسیب رسیدن به شیر از طریق مواد رسوب کرده باشید.

شیر توالت شودر، در برابر رطوبت و آسیب‌های محیطی نیز کاملا مقاوم است. به همین دلیل است که دوام شیر آفتابه شودر درست مثل سایر محصولات شیرآلات شودر، کاملا بالا است.

تنوع مدل‌های

شیر توالت شودر نه تنها با طراحی‌های مختلفی ساخته می‌شوند و رنگ بندی متنوعی دارند، بلکه ویژگی‌های ساختمانی مدل‌های مختلف نیز به شکلی تنظیم شده‌اند تا برای انتظارات و کاربری‌های گوناگون ایده آل باشند. برخی از این مدل‌ها، متناسب با فضای محدود و حتی جریان کم آب هستند. که در رنگ بندی‌های مختلفی نیز تولید می‌شوند تا برای هر طراحی و دکوراسیون ایده آل باشند.

این محصول قابلیت استفاده در سرویس توالت فرنگی، والهنگ و ایرانی را دارد. در اکثر بسته بندی کارخانه این محصول شلنگ توالت فرنگی، والهنگ و ایرانی موجود نیست، پس با بررسی رنگ شیر خریداری شده شلنگ مناسب را انتخاب کنید.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنم جهت خرید شیر مناسب جهت سرویس دستشویی به لینک شیر آفتابه شودر مراجعه نمایید، و از تنوع گسترده شیر سرویس بهداشتی شودر از لحاظ قیمت‌ها، مدل‌ها، رنگ‌های و انواع متنوع بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به راهنمایی بیشتر در خصوص خرید شیر آلات مناسب با مشاوران خرید ما در ارتباط باشید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را در روند بهبود مقالات یاری کنید،

دیدگاهتان را بنویسید