مقالات, مقالات شیرآلات

شیر آشپزخانه شودر

شیر آشپزخانه شودر

شیر آشپزخانه شودر، یکی از باکیفیت‌ترین و زیباترین محصولات شیرآلات موجود در بازار است. شودر، مجموعه‌ای با طراحی تحت لیسانس آلمان و تولید داخل است که با تلفیق مهندسی و طراحی هنرمندانه، شیر سینک شودر باکیفیت را به مشتری تحویل می‌دهد.

اهمیت شیر آشپزخانه شودر

انتخاب شیرآلات آشپزخانه همیشه، یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها است. شیر آشپزخانه شودر توسط مهندسانی ساخته‌شده است که اهمیت زیبایی ظرفشویی را درک کرده‌اند و سعی کرده‌اند تا محصولی متناسب با انتظارات شما، طراحی و تولید کنند. شیر آشپزخانه از چند جهت با سایر شیرآلات ساختمانی و بهداشتی تفاوت دارد که ارتباط زیاد با آب و رطوبت و بیشتر در معرض دید بودن این نوع شیر ازجمله این موارد هستند.

شیر ظرفشویی شودر به شکلی طراحی، ساخته‌وپرداخته شده است که کاملاً در برابر جریان آب و رطوبت مقاوم باشد. رنگ استفاده‌شده در رنگ‌آمیزی این محصولات از نوع رنگ پودری است که شیر ظرفشویی شودر را در برابر زنگ زدن، خوردگی و آسیب دیدن از جریان آب و رطوبت کاملاً محافظت می‌کند. همه رنگ‌ها در تنوع بالایی که شیر آشپزخانه شودر دارد و با همین کیفیت ساخته می‌شوند.

سطح شیر آشپزخانه شودر نیز توسط پوشش‌های استاندارد PVD آبکاری شده‌اند که همین موضوع نیز دوام این محصولات را بیشتر می‌کند. این نوع طراحی و استفاده از این مواد برای آبکاری و رنگ‌آمیزی محصولات شیرآلات شودر، منطبق بر بالاترین استانداردهای دنیا در زمینه شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است.

انواع شیر سینک شودر

شیر آشپزخانه شودر، در مدل‌های گوناگونی ساخته می‌شود تا برای هر فضا و هر کاربردی مناسب باشد و برای هر نیازی از مشتریان یک محصول مناسب وجود داشته باشد. برخی از این مدل‌ها در ادامه ذکرشده است.

شیر ظرفشویی دومنظوره، یکی از محصولات شیر سینک شودر است که کیفیتی بی‌نظیر دارد و درعین‌حال به تصفیه آب نیز مجهز شده است. این شیر مجهز به دو اهرم جداگانه است که هر یک مربوط به یک جریان آب هستند و یکی از آب شهری و یکی از آب تصفیه‌شده استفاده می‌کند و امکان استفاده از هر دو را به مشتری می‌دهد.

شیر ظرفشویی دیواری، از دیگر محصولات شیر آشپزخانه شودر است. همان‌طور که از نام آن پیداست، محل نصب و قرارگیری آن بر روی دیوار است. به‌این‌ترتیب امکان استفاده بهینه از فضا برای بسیاری از آشپزخانه‌ها فراهم می‌شود.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنم جهت خرید شیر مناسب جهت سینک ظرفشویی به لینک شیر ظرفشویی شودر مراجعه نمایید، و از تنوع گسترده شیر سینک شودر از لحاظ قیمت‌ها، مدل‌ها، رنگ‌های و انواع متنوع بهرمند شوید.

در صورت تمایل به راهنمایی خرید مناسب از مشاوره تخصصی ما بهرمند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را در روند بهبود مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید