مقالات

راهنمای نصب سینک

راهنمای نصب سینک

راهنمای نصب سینک

راهنمای نصب سینک به شما کمک می کند تا سینک ظرفشویی خود را به بهترین شکل نصب کنید. نصب سینک را باید با دقت و توجه خاصی انجام داد، چرا که نصب این وسیله یک بخش جداناپذیر از مراحل نصب کابینت آشپزخانه به شمار می آید.

آشنایی با نکات مهم در راهنمای نصب سینک

امروزه سینک های ظرفشویی از نظر نصب دارای انواع مختلف روکار، توکار و زیر کار هستند؛ از اینرو لازم است هر کدام از این مدل ها به صورت اصولی و صحیح نصب شوند. در واقع نصب این وسیله بسته به تنوع و مدل آن ممکن است با دشواری هایی همراه باشد.

استفاده از شابلون در نصب سینک ظرفشویی یکی از نکات مهم در راهنمای نصب سینک ظرفشویی محسوب می شود. امروزه در داخل جعبه سینک هایی که خریداری می کنید شابلون های استاندارد کارخانه ای جهت نصب قرار دارند. در صورتی که سینک خریداری شده فاقد شابلون باشد، باید خود دست به کار شده و برای آن با استفاده از کارتن شابلون طراحی کنید. برای نصب سینک ظرفشویی روکار لازم است، محل نصب آن با دقت مشخص شود.

سپس در مرحله بعد باید گیره های نگهدارنده را به سینک متصل کنید. در مرحله بعدی لازم است تمام قسمت هایی که سینک بر روی کابینت قرار می گیرد را با استفاده از چسب سیلیکون به خوبی پوشش دهید. پس از نصب سینک باید اتصالات سیفون را نیز با دقت خاصی نصب کنید.

در صورتی که سینک انتخابی شما از نوع توکار باشد، باید این نوع سینک را در داخل صفحه کابینت قرار دهید. این نوع سینک های ظرفشویی بعد از برش دادن صفحه لتو، چوبی و یا پلی اتیلن بر روی کابینت نصب می شوند. این نوع سینک ها را باید به درستی نصب کرد، زیرا در صورتی که به خوبی نصب نشوند؛ با گذشت زمان آب داده و باعث خرابی صفحات چوبی روی کابینت خواهند شد. بعد از نصب این نوع سینک ها را باید آب بندی کرد. لازم به ذکر است که این آب بندی در محل اتصال به صفحه کابینت و در پشت کابینت صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید