مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر روشویی قهرمان

راهنمای خرید شیر روشویی قهرمان

راهنمای خرید شیر روشویی قهرمان به شما کمک خواهد کرد تا با یک خرید مناسب و احساس تجربه خوب از خرید خود شما را از خرید مجدد شیر روشویی از سایر برندها بی نیاز خواهد کرد. شیر روشویی قهرمان در مدل های مختلف در بازار موجود است. شما می‌توانید بر حسب نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید نوع شیر روشویی را انتخاب کنید.

معرفی نکات مهم راهنمای خرید شیر روشویی قهرمان

شرکت قهرمان با نیم قرن سابقه در زمینه تولید شیرآلات مختلف توانسته است اعتماد و نظر مشتریان را به خود جلب کند. شیرآلات قهرمان جزء برندهای برتر موجود در بازار هستند. این شرکت معتبر با کسب استاندارد اروپا توانست جزء اولین صادر کنندگان شیرآلات به سایر کشورها باشد. شرکت قهرمان مواد اولیه و مکانیزم شیرآلات را از کشورهای آلمان و اسپانیا وارد می‌کند. با خرید محصولات قهرمان مانع از اتلاف انرژی و سرمایه خود خواهید شد.

نوع شیر روشویی و جهت قرار گرفتن اهرم

شما باید با توجه به مدل سینک روشویی نوع شیر روشویی را انتخاب کنید. بهترین مدل برای سینک های روشویی که یک سوراخ دارند، شیر روشویی اهرمی است. اهرم سبب کنترل جریان آب می‌شود. همچنین شما می‌توانید با استفاده از اهرم به راحتی فشار و دمای خروجی آب را تنظیم کنید. در واقع شیر روشویی اهرمی کاربری بسیار راحت و آسانی دارد. شما با خرید شیر روشویی قهرمان مدل اهرمی نیازی به تنظیم دمای آب نخواهید داشت.

جنس بدنه

مدل های مختلف شیرآلات قهرمان جنس بدنه متفاوت دارند. معمولاً از آلیاژ برنج برای ساخت بدنه شیرآلات استفاده می‌کنند. آلیاژ برنج مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت دارد. کیفیت و طول عمر آلیاژ برنج بسیار زیاد است. این نوع جنس بدنه کاملاً بهداشتی است و هیچگونه خطری برای سلامتی شما نخواهد داشت. علاوه بر آلیاژ برنج از استیل ضد زنگ برای ساخت شیر روشویی استفاده می‌کنند. شما برحسب نیاز و سلیقه ای که دارید می‌توانید نوع جنس بدنه را انتخاب کنید.

مکانیزم عملکرد و کارتریج

یکی از مهم ترین قطعات شیرآلات بهداشتی، کارتریج است. کارتریج سبب عملکرد درست شیرآلات می‌شود. کارتریج شیرآلات قهرمان در اندازه های 25، 35، 40 و 45 در بازار موجود است. معمولا از کارتریج 35 برای ساخت شیرروشویی استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که هر چقدر سایز کارتریج بزرگ تر باشد، خروجی آب بیشتر خواهد بود. قبل از خرید شیر روشویی قهرمان باید به سایز کارتریج توجه کنید.

لوازم جانبی نصب شیر روشویی

یکی از لوازم جانبی مورد نیاز موقع نصب شیر روشویی، شیر پیسوار است. شیر پیسوار به لوله آب گرم و سرد متصل و باعث برقرار شدن جریان آب می‌شود. این شیر فشار آب را کنترل می‌کند. معمولا شیر پیسوار را با قطر 3.8 اینچ می‌سازند.

در صورتی که قصد خرید دیگر شیرآلات قهرمان را دارید، به مقاله راهنمای خرید شیرآلات برند قهرمان مراجعه کنید و در این خصوص مطالعه بیشتری داشته باشید.
لطفا با نظرات خود ما را جهت بهبود مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید