مقالات

راهنمای خرید شیر توالت شودر

راهنمای خرید شیر توالت شودر

راهنمای خرید شیر توالت شودر

خرید شیر توالت شودر با رعایت استانداردهای فنی در طراحی و تولید شیرهای بهداشتی شودر یک خرید مطمئن را برایتان رقم می‌زند. مجموعه صنعتی شودر از سال 1370 تا به امروز در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان خود کوشیده است. انواع شیرآلات توالت شودر با ظاهری مدرن و جنسی مرغوب در نمایندگی های معتبر شودر موجود است.

معرفی شیرآلات بهداشتی توالت شودر

هنگام خرید شیرهای بهداشتی به چه چیزی توجه می‌کنید؟ آیا تنوع در مدل ها برایتان مهم است؟ یا جنس شیرآلات اولویت دارند؟ به دنبال رنگ خاصی می‌گردید؟ به دنبال طرح ساده اما مدرن هستید؟ مجموعه شودر با سه دهه اعتبار و تجربه به تمام خواسته های شما پاسخ می‌دهد. شودر با طراحی و تولید انواع مدل های شیر توالت شودر شما را از سایر محصولات مشابه بی‌نیاز کرده است.

خرید شیر توالت شودر در انواع مدل های شیرآلات توکار، تک دستگیره و دو دستگیره به نظم و زیبایی دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی می‌افزاید. جنس این شیرآلات از آلیاژ برنج است که می‌توان برای طولانی‌مدت بدون نگرانی بابت تشکیل رسوب از آن‌ها استفاده کرد. در بدنه داخلی شیر توالت شودر از پرلاتور استفاده می‌شود. پرلاتور باعث ترکیب آب و هوا هنگام خروج جریان آب می‌شود که درنتیجه آب کمتر همراه با فشار بیشتر و به صورت نرم از شیر توالت شودر خارج می‌شود.

نکات تکمیلی راهنمای خرید شیر توالت شودر

هنگام خرید شیر توالت شودر به ابعاد و ارتفاع آن نسبت به محل نصب دقت کنید. نصب شیرآلات بهداشتی شودر آسان است. با این حال، شودر همراه هر محصول یک کاتالوگ کامل شامل توضیحات و شیوه نصب استاندارد شیرآلات قرار داده است.

شیرهای بهداشتی شودر در سبک های متنوعی طراحی می‌شوند که هرکدام برای یک محیط مناسب تر از دیگری است. هنگام خرید به کاربرد و کارایی شیرآلات دقت کنید. علاوه بر کاربرد، کیفیت شیر توالت بسیار مهم است که با انتخاب برند شودر از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

شیر توالت به دلیل قرارگیری در محیط آلوده باید قابلیت تمیزکاری آسان داشته باشد. بدنه بیرونی شیر توالت شودر با بهره گیری از روکش های آبکاری شده به روش PDV و نیز استفاده از رنگ های پودری به جای رنگ های مایع، علاوه بر حفظ زیبایی در طولانی مدت، به سادگی قابل نظافت و شستشو است.

در پایان لازم به ذکر است که شودر با ارائه خدمات پس از فروش همواره در جلب رضایت مشتریان وفادار خود کوشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید