مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر توالت اوج

راهنمای خرید شیر توالت اوج

راهنمای خرید شیر توالت اوج به شما کمک می کند تا با خرید شیر توالت مناسب تا مدت زمان طولانی از خرید سایر برندهای موجود در بازار بی نیاز خواهید بود. شیر توالت اوج در مدل های مختلف و طرح های متفاوت در بازار موجود است. همچنین تنوع رنگی محصولات اوج بسیار زیاد است. محصولات متفاوت این شرکت معتبر رنج قیمتی متفاوتی دارند. شما با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید از کیفیت محصولات اوج بهره‌مند شوید.

نکات مهم خرید شیر توالت اوج

شیرآلات بهداشتی اوج بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی می‌شوند. انواع مختلف شیر توالت اوج برای توالت های ایرانی و فرنگی کاربرد دارند. شما می‌توانید شیرآلات بهداشتی اوج را به‌صورت تکی و یا ست خریداری کنید. قبل از خرید شیر توالت اوج بهتر است راهنمای خرید را مطالعه و با انواع مدل ها و ویژگی های آن ها آشنا شوید.

یکی از مدل های شیر توالت اوج مدل اسپانیش سفید است. در این مدل شیر توالت اوج مکانیسم کنترل آب سرد و گرم توسط کارتریج ۴۰ میلیمتری انجام می‌شود. ضخامت آبکاری در این مدل شیر توالت بیشتر از ۱۸ میکرون است. شرکت اوج از روش‌های آبکاری نیکل کروم و رنگ پودری الکترواستاتیک برای آبکاری محصولات خود استفاده می‌کند. یکی از مزایای خرید شیر توالت اوج عملکرد بی نقص و با دوام آن است. شرکت اوج از کارتریج سرامیکی در محصولات خود استفاده می‌کند. رنگ سفید این محصول آرامش خاصی را به فضای دکوراسیون بهداشتی شما می‌بخشد. شما به‌راحتی می‌توانید شیر توالت اوج سفید رنگ را با سایر برندهای موجود در خانه ست کنید.

نوع دیگری از شیر توالت اوج

مدل الگانت طلایی است. این مدل شیر توالت به دلیل دارا بودن رنگ منحصر به فرد و طلایی فضایی بسیار لوکس را ایجاد خواهد کرد. این مدل شیر توالت ظاهر براقی دارد و استفاده از آن برای فضاهای با نور کافی به دلیل بازتاب نور بالا بسیار ایده آل است. جنس بدنه این مدل شیر توالت اوج از آلیاژ برنج است. آلیاژ برنج مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت دارد. همچنین این نوع جنس بدنه کاملا بهداشتی است. آبکاری این مدل شیر توالت اوج توسط آبکاری مدرن pvc انجام‌شده است، به همین دلیل استفاده از آن فضایی چشم نواز و لاکچری را ایجاد خواهد کرد. در آبکاری pvd از پوشش تیتانیوم بر روی بدنه شیر توالت استفاده می‌کنند. تیتانیوم جزء سخت ترین فلز ها است، به طوری که سختی آن سه برابر فولاد است. این مدل شیر توالت اوج در برابر خط و خش و سایش مقاومت بسیار زیادی دارد.

راهنمای خرید شیرآلات اوج

راهنمای خرید شیرآلات اوج به دکوراسیون منزل شما فضایی ویژه و مدرن می‌بخشد. شیرآلات اوج در مدل ها و طرح های مختلف در بازار موجود هستند. شرکت اوج با بهره‌گیری از متخصصان داخلی و مواد اولیه مرغوب توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند.

راهنمای خرید شیرآلات اوج

دیدگاهتان را بنویسید