مقالات, مقالات شیرآلات

شیر روشویی راسان

شیر روشویی راسان

شیر روشویی راسان یکی از محصولات شیرآلات راسان است که برای روشویی طراحی شده است. این نوع شیر در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می‌شود تا برای هر نوع روشویی قابل استفاده باشد.

  • مشخصات شیر روشویی راسان

شیر های روشویی اغلب شیر های ظریفی هستند و برای فضای نسبتا کوچک روشویی طراحی شده‌اند. شیر روشویی یکی از اصلی ترین جلوه های سرویس های بهداشتی و روشویی های فضای باز است. در حقیقت شیرآلات تنها وظیفه انتقال آب را ندارند، بلکه به عنوان یکی از عناصر طراحی داخلی و دکوراسیون نیز محسوب می‌شوند و نقش مهمی در حفظ زیبایی سرویس بهداشتی و روشویی دارند.

شیر روشویی راسان یکی از شیرآلاتی است که به هر دو جنبه یک شیر دستشویی خوب و ایده آل توجه داشته است. در حقیقت یک شیر روشویی مناسب هم باید در مصرف آب بهینه باشد، به خوبی آب را منتقل کند و دوام بالایی داشته باشد و هم زیبایی لازم را داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد شیر روشویی را به صورت ست و هم مدل با شیر توالت انتخاب می‌کنند تا این هارمونی و هماهنگی در طراحی داخلی سرویس بهداشتی حفظ شود.

شیر روشویی راسان جریان آب را کاملا به صورت بهینه و در عین حال با حفظ فشار بالا منتقل می‌کند. همچنین در ساخت شیر دستشویی راسان طرح ها و موادی استفاده شده‌اند که شیر را نسبت به مواردی که در کوتاه کردن عمر مفید شیر نقش دارند مقاوم می‌کند.

شیر روشویی راسان نسبت به دما، فشار و رطوبت کاملا مقاوم است و دوام بالایی دارد. همچنین طراحی این شیر ها به شکلی است که با جلوگیری از رسوب مواد سخت موجود در آب شهری، از رسوب کردن آن ها در بدنه شیر جلوگیری و به همین ترتیب دوام این محصول را بیشتر می‌کنند.

تنوع مدل های شیر روشویی راسان

شیر روشویی راسان در مدل های گوناگون و متنوع ساخته می‌شود. فضای روشویی در سرویس بهداشتی های مختلف عموما متفاوت است و در هر سرویس بهداشتی فضایی مشابه در اختیار روشویی قرار ندارد. به همین دلیل برخی از شیر های روشویی باید در شرایطی نظیر فضای کم یا کنج سرویس بهداشتی نصب شوند.

اما راسان برای هر انتظاری، مدلی مناسب معرفی کرده است. شیر دستشویی راسان همچنین از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار است. رنگ های پرطرفدار سفید، کروم، طلایی، سیاه، نقره ای و مدل مات هر یک از این رنگ ها برای اکثر مدل های شیر دستشویی راسان موجود هستند.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنم جهت خرید شیر مناسب برای روشویی کابینتی و ایستاده به لینک شیر دستشویی راسان مراجعه نمایید و از تنوع گسترده شیر دستشویی راسان از لحاظ قیمت‌ها، مدل‌ها، رنگ‌های و انواع متنوع بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به راهنمایی خرید مناسب از مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را درروند بهبود مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید