مقالات, مقالات شیرآلات

شیر آشپزخانه راسان

شیر آشپزخانه راسان

شیر آشپزخانه راسان قلب تپنده هر خانه ای، یعنی آشپزخانه آن است. شیر آشپزخانه تنها وظیفه انتقال آب را ندارد و بلکه یکی از اصلی ترین المان های طراحی دکوراسیون آشپزخانه و سینک آشپزخانه به شمار می‌رود. با انتخاب شیر آشپزخانه راسان زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه دهید.

اهمیت شیر آشپزخانه

سهم زیادی از زمانی که در آشپزخانه سپری می‌شود صرف شستشو به وسیله شیر آشپزخانه می‌شود. شستشو و پاکیزگی فضای آشپزخانه، ظروف، مواد خوراکی و هر آنچه در آشپزخانه وجود دارد؛ مدیون حضور شیر آشپزخانه راسان است به همین دلیل انتخاب یک شیر آشپزخانه با کیفیت در عین حال دارای کاربری راحت و زیبا اهمیت بسیار زیادی دارد.

شیر آشپزخانه باید به شکلی انتخاب شود که آزادی عمل و راحتی زیادی به فرد بدهد. به همین دلیل عموما از شیر هایی با علم بلند یا متحرک یا بدنه بزرگ برای شیر آشپزخانه استفاده می‌شود. این شیر ها باید به راحتی قابل حرکت دادن باشند و به راحتی بتوان از آن برای شستشوی فضای بزرگ سینک ها استفاده کرد.

همچنین جریان آب در شیر آشپزخانه باید یکنواخت و با دمای ثابت باشد تا در حین شستشو دست ها یا مواردی که شسته می‌شوند، آسیب نبینند. از سوی دیگر شیر آشپزخانه و فضای سینک عموما نزدیک بخش های دیگر مثل اجاق گاز یا پریز برق قرار دارد و در نتیجه استفاده از شیر های استاندارد و مطمئن تأثیر زیادی در امنیت و راحتی فضای آشپزخانه دارد.

شیر آشپزخانه راسان درست مثل سایر شیرآلات راسان همراه سرد و گرم زندگی شماست و این تنها یک شعار نیست. مجموعه راسان کوشیده است تا با در دست داشتن نبض بازار و در نظر داشتن نیاز شما مشتریان عزیز، محصولاتی را ارائه کند که همه انتظاراتی که از یک مجموعه شیرآلات ایده آل دارید؛ فراهم کند. شیر آشپزخانه راسان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدل های مختلف شیر سینک راسان

شیر آشپزخانه راسان در مدل های کلاسیک و مدرن متنوع و مختلفی تولید می‌شود. شیر آشپزخانه راسان را ممکن است به نام شیر ظرفشویی راسان نیز بشناسید. سری شیرآلات مینیاتور، پارمیس، نگین، مروارید، موج، درنا، افسون، نیوکاستا و محصولات سری آنتیک قدیمی از جمله پرفروش ترین مدل های شیر آشپزخانه راسان هستند.

این مدل های در طرح ها و رنگ هایی گوناگون از جمله نقره ای، طلایی، کروم، مشکی و سفید و سایر رنگ ها و تنالیته های رنگی مثل مات تولید می‌شوند. همچنین ابعاد و اندازه های مختلفی از شیر سینک راسان تولید و عرضه می‌شوند.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنم جهت خرید شیر مناسب جهت سینک ظرفشویی به لینک شیر ظرفشویی راسان مراحعه نمایید و از تنوع گسترده شیر سینک ظرفشویی راسان ازلحاظ قیمت‌ها، مدل‌ها، رنگ‌های و انواع متنوع بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به راهنمایی خرید مناسب از مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را درروند بهبود مقالات یاری کنید،

دیدگاهتان را بنویسید