مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر سینک

راهنمای خرید شیر سینک
راهنمای خرید شیر سینک

راهنمای خرید شیر سینک راهنمایی کلی و عمومی است و به شما نکاتی که باید در خرید این نوع شیر در نظر داشته باشید را معرفی می‌کند. سهم زیادی از زیبایی آشپزخانه و سینک آن مدیون شیرآلات به کار رفته است. اگر زیبایی سینک را به گردنبندی تشبیه کنیم، بدون شک شیر سینک نگین آن خواهد بود. به همین دلیل انتخاب شیر سینک زیبا و شکیل اهمیت زیادی در حفظ ظاهر سینک دارد.

سینک ظرفشویی نسبت به روشویی‌ها فضایی بسیار بزرگتر دارد و به همین دلیل شیری که در آن به کار می‌رود، باید قادر باشد نسبت به سایر شیرآلات فضای بزرگتری را سرویس دهی کند. یکی از مهمترین نکاتی که در راهنمای خرید شیر سینک باید به آن اشاره شود همین موضوع است.

ویژگی‌های شیر سینک

اغلب طراحان از عامل انعطاف برای این مسئله استفاده می‌کنند و شیر سینک را به نحوی منعطف طراحی می‌کنند. استفاده از علم های شاور دار و جدا شونده یکی از روش‌های عالی است که در طراحی شیرآلات سینک‌های زیادی نیز از این عامل استفاده می‌شود.

شیر سینک به علت اینکه از سایر شیرآلات ساختمان، نظیر شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام جداست، اغلب در یک طیف رنگی و مدلی متناظر با سایر شیرآلات انتخاب نمی‌شود. این آزادی عمل تنوع فراوانی را برای خریداران به دنبال دارد که همین موضوع در حین خرید شیر می‌تواند وسواس و دودلی زیادی را به دنبال داشته باشد، اما برای خریدی ایده آل تنها کافی است به نکات راهنمای خرید شیر سینک توجه داشته باشید.

شیر سینک اغلب به صورت علم بلند طراحی و از رنگ و طرح‌های مختلفی در آن استفاده می‌شود. شیر های فلت و برجسته دو انتخاب پرطرفدار در بین شیرهای سینک هستند. با مدرن شدن طراحی‌ها از رنگ‌های جدید و مدرنی مثل سفید و طلایی نیز بیش از پیش در شیرهای سینک استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید