مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر روشویی

راهنمای خرید شیر روشویی
راهنمای خرید شیر روشویی

راهنمای خرید شیر روشویی به شما کمک می‌کند تا با نکات مختلفی که حین خرید این نوع از شیرآلات باید مد نظر داشته باشید، بیشتر آشنا شوید. شیر روشویی عاملی مهم در زیبایی روشویی است و به همین دلیل انتخاب آن معمولا با وسواس زیادی همراه است. در ادامه و در متن راهنمای خرید شیر روشویی علاوه بر ویژگی‌های این شیرها با عوامل موثر بر قیمت شیر روشویی نیز آشنا خواهید شد.

این شیرها توسط برندهای مختلف و در مدل‌های گوناگونی تولید می‌شوند و به همین دلیل انتخاب یک مورد در چنین تنوعی اغلب کار سختی است. علاوه بر تفاوت رنگ و مدل که از ویژگی‌های ظاهری شیرآلات به شمار می‌روند، در حین خرید شیر روشویی باید به ویژگی‌های ساختمانی شیر نیز توجه کرد تا شیر خریداری شده متناسب با موقعیت روشویی نصب شده و قرار بگیرد.

ویژگی‌های شیر روشویی

شیر روشویی ممکن است با علم کوتاه یا بلند ساخته شود. این نوع شیرها نیز مانند سایر قطعات شیرآلات ممکن است اهرمی یا شیر دار باشند. رنگ به کار رفته برای شیر روشویی نیز تنوع زیادی دارد، اما عموما از رنگ‌های کروم، نقره‌ای، طلایی، رزگلد و سفید در تنالیته های براق، مات و معمولی استفاده می‌شود.

شیرهای روشویی اهرمی را در دو حالت راست دست و چپ دست می‌سازند تا برای هر موقعیتی ایده آل باشند. به این ترتیب با توجه به موقعیت قرارگیری روشویی، فاصله از دیوار و ممانعت فضایی سایر بخش‌های روشویی، نوع شیر روشویی صحیح انتخاب می‌شود.

بعد از سینک، اولین بخشی از روشویی یا حتی سرویس بهداشتی که به چشم می‌خورد؛ شیرآلات به کار رفته در آن است. به همین دلیل این نوع شیرآلات باید با دقت خاصی انتخاب شوند تا جلوه‌ای زیبا ایجاد کنند. در راهنمای خرید شیر روشویی چند نمونه از این نکات برای شما خوانندگان گرامی ذکر شد.
امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید