مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر روشویی درخشان

راهنمای خرید شیر روشویی درخشان

راهنمای خرید شیر روشویی درخشان

خرید شیر روشویی درخشان با کیفیت و طول عمر بالا یکی از بهترین گزینه‌ها هنگام خرید شیرآلات بهداشتی است. برند معتبر درخشان با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در طراحی محصولات ساختمانی و انواع شیرآلات توانسته است برای هر سلیقه و خواسته‌ای، شیرآلات روشویی مرغوب را در مدل های متنوع تولید کند.

انواع شیرآلات روشویی درخشان

فضای نصب برای شیر روشویی کوچک است؟ از روشویی کابینتی استفاده می‌کنید؟ عمق سینک روشویی کم است؟ به دنبال رنگ خاصی هستید؟ شیر روشویی درخشان به تمام نیازهای شما پاسخ می‌دهد. انواع شیر روشویی درخشان عبارتند از:

  • ثابت اهرمی
  • متحرک اهرمی
  • پایه کوتاه اهرمی
  • پایه بلند اهرمی
  • چشمی
  • متحرک توکار
  • ثابت توکار

شیرآلات روشویی برند درخشان هیچ محدودیتی در طرح، رنگ و یا کیفیت به همراه ندارند. مواد اولیه شیر روشویی درخشان از آلیاژ برنجی مرغوب تهیه و تولید شده‌اند. همچنین درخشان با در نظر گرفتن استانداردهای اروپایی در کنار استانداردهای داخلی، از کارتریج اسپانیایی در شیرهای روشویی درخشان استفاده می‌کند. روکش بیرونی شیر روشویی درخشان با رنگ های کروم، نقره ای، سفید، کروم- طلا، استیل، برنز و مس در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.
با مطالعه راهنمای خرید شیر روشویی درخشان انتخاب مناسبی جهت سینک ظرفشویی خواهید داشت.

نکات تکمیلی جهت خرید شیر روشویی درخشان

هنگام خرید شیر روشویی درخشان به ابعاد و ارتفاع شیر روشویی نسبت به سینک دقت کنید. شیرهای بهداشتی روشویی درخشان از جنس آلیاژ برنجی و کارتریج های وارداتی از اسپانیا، تجربه یک خرید موفقیت آمیز را به دنبال خواهند داشت. بدنه بیرونی شیر روشویی درخشان با به روزترین تکنولوژی آبکاری شده است که شیرآلات شما را ضد رسوب، ضد لکه و ضد زنگ می‌کند.

درخشان در دو گروه شیرآلات بهداشتی و شیرآلات ساختمانی فعالیت می‌کند. مرغوبیت، تنوع، طراحی مدرن، خدمات پس از فروش و زیبایی از ویژگی شیرآلات درخشان در هر دو گروه مذکور هستند. علاوه بر این، امکان تهیه قطعات یدکی شیرآلات از نمایندگی های معتبر درخشان در سراسر کشور نیز از خدمات جذاب درخشان برای خرید شیرآلات درخشان است. پس از خرید شیر روشویی درخشان، گارانتی 5 ساله با تاریخ معتبر همراه با کاتالوگ توضیحات استفاده و نصب شیر روشویی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

درخشان با در نظر گرفتن متریال مرغوب برای شیر روشویی درخشان توانسته است رضایت مشتریان را به دست بیاورد. همچنین رعایت تمامی استاندارهای کشور، اخذ جوایز ویژه استاندارد و خلاقیت در طراحی و مدیریت برای این برند خوش نام ایرانی را به ارمغان آورده است.

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

خرید شیرآلات درخشان از سال 1382 تا به امروز در میان خریداران شیرآلات بهداشتی و صنعتی مرسوم بوده است. این برند ایرانی در طی سال‌های فعالیتش همواره کیفیت و سلامت شیرهای بهداشتی و ساختمانی خود را اولویت قرار داده است و با رعایت استاندارهای فنی اروپایی، بهترین تولیدات خود را در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می‌دهد.

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

در صورت تمایل به راهنمایی خرید مناسب از مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را درروند بهبود مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید