مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر حمام درخشان

راهنمای خرید شیر حمام درخشان

راهنمای خرید شیر حمام درخشان

خرید شیر حمام درخشان به فضای حمام جلوه ویژه و مدرنی می‌بخشد. شیر حمام درخشان در ارتفاع‌های استاندارد و مناسب برای استفاده همه مصرف کنندگان طراحی و تولید می‌شود. درخشان با بهره مندی از توان متخصصان داخلی و مواد اولیه باکیفیت به رقابت با محصولات خارجی برخاسته است. شرکت تولید درخشان با به کارگیری تکنیک‌های روز دنیا علاوه بر در دست داشتن بازارهای داخلی، توانسته است شیرآلات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کند.

شیرهای بهداشتی حمام درخشان

با خرید شیرآلات بهداشتی مخصوص حمام درخشان نگران پوسیدگی شیرآلات در فضای مرطوب حمام نباشید. شیر بهداشتی حمام درخشان از مواد مرغوب و درجه یک تولید می‌شود. بدنه داخلی شیر حمام درخشان به دلیل تماس مستقیم با آب از جنس آلیاژ برنج تولید شده و رنگ کروم در بدنه بیرونی به کیفیت و زیبایی شیر حمام افزوده است.

شیر حمام درخشان در انواع توکار، ثابت، متحرک شاوری، اهرمی و… طراحی و تولید می‌شود. برای خرید ست شیر حمام و شیر دوش درخشان می‌توانید از میان مدل های جزیره، کاج، آرک کروم، لوکس، پرنس و… یک مدل را انتخاب کنید.

عملکرد سریع و آسان شیر حمام درخشان به محبوبیت آن میان مصرف کنندگان برند درخشان می‌افزاید. ارتفاع استاندارد علمک شیر حمام درخشان برای استفاده افراد قد بلند و کوتاه قامت مناسب است. ارتفاع شیر حمام درخشان از 90 سانتی متر شروع و به 120 ختم می‌شود. معمولا شیر حمام درخشان را در فاصله حدود یک متری از کف حمام نصب می‌کنند تا با ارتفاع علمک، حدود 2 متر ارتفاع برای مصرف کننده به وجود بیاید.

مزایای خرید شیر حمام از درخشان

خرید شیر حمام درخشان به صورت تکی و اکسسوری در نمایندگی های معتبر حضوری و اینترنتی درخشان امکان پذیر است. اگر به تهیه شیر حمام درخشان به صورت جداگانه اقدام کردید، نگران تهیه علمک دوش و سایر قطعات مشابه با طرح و رنگ مورد نظر نباشید. درخشان امکان تهیه قطعات یدکی مورد نیاز را از نمایندگی های فروش خود به وجود آورده است.

با خرید شیرآلات بهداشتی حمام از درخشان نگرانی خود را از رسوب گیری، زنگ زدن و یا لکه های ناجور بر بدونه شیر حمام برطرف کنید. آبکاری روکش های شیرآلات حمام درخشان با به روزترین تکنولوژی دنیا، همواره ظاهر شیر حمام را مانند روز اول نگه خواهد داشت.
گارانتی، ارائه خدمات پس از فروش و امکان تهیه قطعات یدکی مشابه از مزایای خرید شیر حمام در برند معتبر و ایرانی درخشان است.

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

خرید شیرآلات درخشان از سال 1382 تا به امروز در میان خریداران شیرآلات بهداشتی و صنعتی مرسوم بوده است. این برند ایرانی در طی سال‌های فعالیتش همواره کیفیت و سلامت شیرهای بهداشتی و ساختمانی خود را اولویت قرار داده است و با رعایت استاندارهای فنی اروپایی، بهترین تولیدات خود را در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می‌دهد.

راهنمای خرید شیرآلات درخشان

در صورت تمایل به راهنمای خرید شیر حمام درخشان از مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را درروند بهبود مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید