مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیرآلات قهرمان

راهنمای خرید شیرآلات قهرمان

راهنمای خرید شیرآلات قهرمان نیازمند دانستن یک سری نکات مهم است. می‌توان گفت یکی از وسایلی که موقع بازسازی خانه در اولویت قرار می‌گیرد، شیرآلات بهداشتی است. امروزه طرح های مختلفی از شیرآلات در بازار موجود می‌باشد، بنابراین انتخاب شیرآلات زیبا و با کیفیت کار چندان راحتی نخواهد بود. بسیاری از مردم فقط به‌ظاهر شیرآلات توجه می‌کنند، در صورتی که علاوه بر ظاهر باید به کیفیت و دوام آن توجه ویژه داشت. در ادامه شما را با یکسری از نکات مهم خرید شیرآلات قهرمان آشنا خواهیم کرد.

نکات مهم خرید شیرآلات قهرمان

همانطور که در بالا اشاره کردیم قبل از خرید شیرآلات باید تمامی ویژگی های آن را بررسی کنید، ور با مطالعه راهنمای خرید شیرآلات قهرمان خرید مطمئن تری را انجام خواهید داد.

ارتفاع علم شیر

ارتفاع علم مدل های مختلف شیرآلات قهرمان متفاوت است. هر کدام از این ارتفاع ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در نظر داشته باشید که بلندی علم شیر سبب کاربری آسان آن خواهد شد. شما می‌توانید هر نوع مدل شیرآلات را انتخاب کنید، اما اگر فاصله بین سینک ظرفشویی و کابینت کم است نباید ارتفاع شیر بیش از حد زیاد باشد.

بدنه شیرآلات

معمولا بدنه شیرآلات را از آلیاژ برنج می‌سازند. برنج ترکیبی از فلز برنج، روی و سرب می‌باشد. بهتر است مدلی را انتخاب کنید که درصد سرب کمتری داشته باشد، زیرا سرب ماده ای سمی و خطرناک است. امروزه اکثر تولیدکنندگان به میزان کمتر از 2.5 درصد از سرب استفاده می‌کنند. برخی از مدل های شیرآلات قهرمان از بدنه استیل ضد زنگ ساخته شده اند. قیمت شیرآلات استیل نسبت به شیرآلات برنجی بیشتر است. شیرآلات استیل جزء شیر های لوکس موجود در بازار هستند. بهتر است قبل از خرید شیرآلات قهرمان به جنس بدنه آن توجه کنید، سپس با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید جنس بدنه را انتخاب کنید.

قیمت شیرآلات بهداشتی

یکی از نکات مهم خرید شیرآلات قهرمان قیمت آن ها است. مدل های مختلف شیرآلات قهرمان قیمت های متفاوتی دارند؛ اما یکی از دلایلی که سبب تغییر قیمت شیرآلات می‌شود، پیچیدگی طراحی آن ها است. هر چقدر برنج به کار رفته در بدنه شیرآلات بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

شیرآلات مناسب دکوراسیون مدرن

افرادی که علاقمند به دکوراسیون مدرن هستند، می‌توانند از شیرآلات توکار استفاده کند. این نوع شیرآلات طراحی منحصر به فردی دارند. معمولاً شیرآلات توکار را درون دیوان نصب می‌کنند. این مدل شیرآلات برای منازل فضای محدود بسیار مناسب است. قیمت شیرآلات توکار به دلیل دارا بودن متعلقات و ظاهر لوکس نسبت به سایر شیرآلات بیشتر می‌باشد.

خرید و مشاهده شیرآلات قهرمان

جهت خرید مناسب بروی دکمه زیر کلیک کنید، تا به صفحه خرید محصولات این برند خوش نام ایرانی هدایت شوید و با استفاده از قابلیت ویژگی ها شیر آلات بهداشتی و ساختمانی مد نطر خود با توجه به کاربرد، مدل، رنگ و محل استفاده انتخاب کنید.

راهنمای خرید شیر روشویی قهرمان

با خرید شیر روشویی قهرمان شما از خرید از سایر برندهای شیر روشویی بی نیاز خواهید شد. شیر روشویی قهرمان در مدل های مختلف در بازار موجود است. شما می‌توانید بر حسب نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید نوع شیر روشویی را انتخاب کنید.

راهنمای خرید شیر آشپزخانه قهرمان

خرید شیر آشپزخانه قهرمان بهترین گزینه جهت افزایش زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما به حساب می‌آید. بهتر است شیر آشپزخانه متناسب با رنگ و استایل آشپزخانه انتخاب شود. در اینجا سعی کرده‌ایم نکات مهم خرید شیر آشپزخانه را به شما معرفی کنیم تا خریدی مطمئن را انجام دهید.

راهنمای خرید شیر توالت قهرمان

با خرید شیر توالت قهرمان، علاوه بر ظاهر زیبا، طول عمر و کیفیت را به خانه خود خواهید آورد. قهرمان با سال ها تجربه در صنعت تولید انواع شیرآلات، توانسته مجموعه از مرغوب ترین شیرهای توالت را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

راهنمای خرید شیر حمام قهرمان

هنگام تهیه شیر برای حمام و سرویس بهداشتی، خرید شیر حمام قهرمان می‌تواند یکی از اولین گزینه‌هایی باشد که به ذهنتان می‌رسد. اصلی ترین علل محبوبیت این برند، ارائه محصولاتی با کیفیت و ماندگار و در عین حال زیبا است.

در پایان به شما پیشنهاد می شود جهت خرید مناسب شیر آلات بهداشتی به صفحه کاتالوگ شیرآلات قهرمان مراجعه کنید و از تنوع محصولات این برند خوش نام مطلع شوید.
امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد، لطفا با نظرات خود ما را در تکمیل و بهبینه سازی مقالات یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید