مقالات

راهنمای خرید دوش حمام

راهنمای خرید دوش حمام

راهنمای خرید دوش حمام

راهنمای خرید دوش حمام به شما کمک می کند تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید. با انتخاب یک دوش مناسب و با کیفیت به راحتی می توانید از استحمام خود بیشترین لذت را ببرید. در واقع یک دوش مرغوب و با کیفیت از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به نوعی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

نگاهی بر فاکتورهای مهم در راهنمای خرید دوش حمام

قبل از خرید بهتر است با فاکتورهای مهمی همچون انتخاب براساس مدل نصب، انتخاب بر اساس جنس، انتخاب  بر اساس قابلیت جابجایی و انتخاب بر اساس سر دوش که در راهنمای خرید دوش به آن ها اشاره شده توجه شود تا خریدی مطمئن داشته باشید.

انتخاب دوش حمام براساس مدل نصب: یکی از فاکتورهایی که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب دوش براساس مدل نصب است. در دوش های عمودی علم دوش بر روی دیوار نصب شده و برای دوش های سقفی و کنج از یک محفظه به شکل باجه تلفن با درب های کشویی جهت نگهداری علم دوش استفاده می شود.

انتخاب دوش براساس جنس: بهتر است بدانید امروزه تولید کنندگان از مواد اولیه مختلفی همچون مس، آلیاژهای برنج و کروم، برنز، آلومینیوم، استیل، پلاستیک جهت ساخت دوش های حمام استفاده می کنند. در صورتی که به دنبال سبک های خاص و منحصر بفرد برای طراحی دکوراسیون حمام خود هستید، بهتر است دوش هایی از جنس مس، برنز و برنج را انتخاب کنید.

انتخاب دوش براساس قابلیت جابجایی: بهتر است بدانید سر دوش ها معمولا به دو صورت متحرک و ثابت طراحی و ساخته می شوند. دوش های عمودی معمولا با استفاده از وسیله ای به نام بست بر روی دیوار ثابت خواهند شد. همچنین دوش های تلفنی نمونه ای از دوش های متحرک محسوب می شوند که بهترین گزینه برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند محسوب می شوند.

انتخاب دوش براساس سر دوش: امروزه طراحان از طرح های جالب و فانتزی همچون گل یا قیف پهن جهت طراحی سر دوش استفاده می کنند. در واقع سر دوش ممکن است مستطیل، دایره ای، مربع، برجسته و یا مسطح باشد، از اینرو می توان بر اساس سلیقه و راهنمای خرید، یکی از این مدل ها را به عنوان دوش حمام خود انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید