مقالات

راهنمای نصب شیر روشویی

راهنمای نصب شیر روشویی
راهنمای نصب شیر روشویی

راهنمای نصب شیر روشویی به شما کمک خواهد کرد، نصبی آسان را تجربه کنید. بهترین روش نصب شیر روشویی کمک گرفتن از نصاب حرفه‌ای و قابل اطمینان است. در صورت وجود لوازم مورد نیاز نصب شیر، می‌توانید خودتان عمل نصب را انجام دهید. نصب شیر روشویی کار بسیار راحت و آسانی است.

راهنمای نصب شیر روشویی و مراحل آن

یکی از موارد مهم قبل از خرید شیرآلات نصب آسان آنها است. نصب آسان شیرآلات برای نصاب ها، تاسیسات کاران و افرادی که خودشان شیرآلات را نصب می کنند، بسیار اهمیت دارد. موقع نصب شیر روشویی ممکن است با تعداد زیادی پیچ و مهره رو به رو شوید، اما در نصب آسان تعداد پیچ و مهره ها  کاهش پیدا کرده است. جهت نصب آسان از قطعه‌ای به نام مشتی استفاده می کنند. مشتی شبیه یک واشر بزرگ است. در این صورت هر فردی با دارا بودن حداقل دانش فنی و با استفاده از دست می تواند شیر روشویی را نصب کند.

اولین مرحله نصب شیر روشویی تخلیه رسوبات موجود در لوله کشی است. این کار مانع از کم شدن فشار جریان آب می شود. شیلنگ های آب سرد و گرم را زیر شیر با کمک دست و سپس با آچار محکم وصل کنید. برای این کار نیازی به نوار تفلون ندارید. پیچ زیر بند را در جای خود و زیر شیر ببندید، سپس اورینگ کف شیر را در جای مناسب خود قرار دهید. شیلنگ را از سوراخ روشویی عبور دهید. واشر و مهره را بر روی آن محکم ببندید. برای تثبیت بهتر شیر روشویی بهتر است، از قطعه پلاستیکی مثلثی شکل استفاده کنید. در آخر برای آزمون نشتی اتصالات جریان آب را از طریق شیرهای پیسوار برقرار کنید. در حالت معمولی شیرهای روشویی با استفاده از یک اورینگ، دو عدد پیچ زیر بند، دو عدد واشر و دو مهره زیر بند و با کمک آچار و پیچ گوشتی بسته می شوند. با استفاده از راهنمای نصب شیرروشویی و رعایت تمامی نکات نصب می توانید نصب مطمئنی را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید