مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر روشویی شودر

راهنمای خرید شیر روشویی شودر

راهنمای خرید شیر روشویی شودر

خرید شیر روشویی شودر مطابق با دکوراسیون فضای بهداشتی و کارایی طولانی مدت از نمایندگی های حضوری و آنلاین شودر در سراسر کشور امکان پذیر است. شرکت شودر با استفاده از نوآوری های روز دنیا به طراحی و تولید انواع شیرآلات روشویی شودر پرداخته است.

راهنمای خرید انواع شیر روشویی شودر

شودر برای هر سلیقه و فضایی شروع به طراحی و تولید شیرآلات بهداشتی کرده است. در ادامه با انواع شیرهای روشویی از محصولات باکیفیت شودر آشنا خواهید شد.

  • شیر روشویی چشمی شودر
  • شیر روشویی پایه بلند شودر
  • شیر روشویی ثابت شودر
  • شیر روشویی زدرا شودر

شیرآلات چشمی از محبوب ترین مدل های شیرآلات بهداشتی مدرن هستند. شرکت شودر با تولید مرغوب ترین و کارآمدترین شیرآلات چشمی شودر به روند صرفه جویی در مصرف آب کمک شایانی کرده است. شیرهای چشمی شودر با سنسور مادون قرمز و انرژی الکترونیکی کار می‌کنند. معروف ترین مدل شیر چشمی شودر، مدل آلکا است که به شیر روشویی لمسی نیز معروف است.

خرید شیر روشویی شودر از نوع پایه بلند برای روشویی های کابینتی مناسب است. ارتفاع ایده آل شیر روشویی پایه بلند شودر تجربه یک شستشوی لذت بخش بدون پاشش آب به بیرون از سینک را برایتان فراهم می‌کند. هنگام خرید شیر روشویی پایه بلند شودر به ابعاد سینک و ارتفاع شیر دقت کنید.

شیرآلات ثابت شودر با طراحی منحصر به فرد و مینیمال خود، یکی از محبوب ترین نوع شیرآلات روشویی در برند شودر هستند. شیر روشویی ثابت شودر با اشغال فضای کم برای محیط های کوچک مناسب به نظر می‌رسد. شیرآلات ثابت شودر با پشتیبانی از فناوری پاشش پودری آب و کارتریج تنظیم کننده مقدار مصرف آب در مدل های اطلس، تیفانی، باواریا و بیزانس موجود می‌باشند.

شیر روشویی زدرا شودر با برخورداری از علم و آبریز متحرک، امکان تنظیم ارتفاع و چرخش علم شیر را در خود دارد. برای خرید شیر روشویی شودر از نوع زدرا می‌توانید از مدل های سنیور، اپال و پاریس دیدن فرمایید.

مزایای خرید شیر روشویی شودر

جنس شیرهای روشویی شودر از آلیاژ برنجی خالص است. کارتریج های شیرآلات روشویی شودر از جنس سرامیک مقاوم نسبت به دما و فشار بالا می‌باشند. همچنین نصب آسان شیرآلات شودر هر خریداری را به خرید شیر روشویی شودر ترغیب می‌کند.

شودر با ارائه انواع شیرهای روشویی بهداشتی امکان ایجاد هارمونی شیر روشویی با فضای داخلی سرویس بهداشتی را فراهم می‌کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت و تولید شیرهای بهداشتی روشویی شودر اولین گام این برند برای حفظ سلامتی مشتریان خود است.

دیدگاهتان را بنویسید