مقالات, مقاله آموزش خرید شیرآلات

راهنمای خرید شیر توالت راسان

راهنمای خرید شیر توالت راسان

راهنمای خرید شیر توالت راسان از فروشگاه های حضوری و آنلاین سراسر کشور امکان پذیر است. شیر بهداشتی توالت راسان با تنوع در بیش از 30 مدل از انواع شیرآلات اهرمی و توکار مخصوص توالت های ایرانی و فرنگی تولید شده است. با خرید اکسسوری شیرآلات بهداشتی راسان می‌توانید جلوه جدیدی به دکوراسیون داخلی محیط های بهداشتی خود بدهید.

خرید شیرآلات مناسب توالت راسان

خرید شیر توالت راسان در میان متقاضیان و مصرف کنندگان شیرهای بهداشتی، پرطرفدار است. شیرآلات توالت راسان علاوه بر کیفیت و زیبایی منحصر به فرد، با کاربری آسان و قطعات مطلوب توانسته اند سهم بزرگی از بازارهای داخلی شیرآلات بهداشتی را به دست بگیرند.

برای خرید یک شیر توالت چه ویژگی هایی در نظر گرفتید؟ شیرآلات توالت راسان پاسخگوی تمامی ویژگی های مدنظرتان هستند.

  • جنس و کیفیت
  • رنگ شیرآلات
  • اگر طرح و شکل ظاهری شیر توالت برایتان مهم است؛
  • امشکل پسند هستید و هنگام خرید به تنوع در محصولات اهمیت می‌دهید؛
  • اگر دغدغه صرفه جویی در مصرف آب را دارید؛
  • اگر به خدمات پس از فروش نیاز دارید؛

با مطالعه راهنمای خرید شیر توالت راسان خرید شیر توالت راسان را تجربه و برای طولانی مدت از آن استفاده کنید.

نصب شیر توالت راسان

با استناد به تجربه های فروشندگان و نظر خریداران محصولات بهداشتی راسان، شیرآلات دیواری اهرمی برای استفاده در توالت مناسب تر از سایر مدل ها هستند.

همچنین شیرآلات پیسوال راسان متقاضی بیشتری برای استفاده در سیفون توالت نسبت به سایر مدل ها دارند. جنس اغلب شیرآلات پیسوال راسان از آلیاژ برنج و یا پلاستیک فشرده می‌باشد. کاربرد شیر بهداشتی پیسوال راسان برای نصب در سیفون توالت و قطع کردن دستی جریان آب هنگام خراب شدن شیرهای مخلوط است.

شیرآلات توالت راسان برای هر دو نوع توالت در ابعاد مشخص تولید می‌شوند. پس بهتر است پیش از خرید شیر بهداشتی توالت راسان، نوع توالت (ایرانی یا فرنگی) را مشخص کنید. برای نصب شیرآلات توکار راسان، قسمتی از لوله شیر توالت باید در زیر کاشی های سرویس بهداشتی قرار بگیرد. پس باید از نقشه زیرساخت های بهداشتی محیط مورد نظر آگاه باشید.

ارتفاع نصب شیر توالت توکار راسان از کف توالت ایرانی حدود 30 سانتی متر و فاصله محل نصب تا لوله فاضلاب حدود 60 سانتی متر در نظر گرفته می‌شود. همان ارتفاع برای توالت فرنگی حدود 60 سانتی متر از کف و فاصله دیوار محل نصب تا توالت تا دسترسی به شیر توکار راسان بین 65 تا 70 سانتی متر می‌باشد.

راهنمای خرید شیرآلات راسان با توجه به طراحی منحصر به فرد و کیفیت مطلوبی که دارد، بهترین گزینه به نظر می‌رسد. راسان، برند نام آشنایی است که در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی فعالیت می‌کند

راهنمای خرید شیرآلات راسان

ایمدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد، با نظرات خود ما را در روند بهبود مطالب یاری کنید.
کارشناسان ما جهت هرگونه سوال و راهنمایی خرید در خدمات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید