نمایش 1–36 از 220 نتیجه

شیر حمام اوج مدل فیدر طلایی

۲,۱۷۲,۸۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل رافائل

۱,۴۰۱,۶۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل فانتوم

۲,۰۲۲,۴۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل سزار

۱,۷۰۹,۶۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل رومانزو

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل رامیلا

۲,۷۸۶,۴۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل دنیل

۲,۳۵۷,۶۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل دنیل طلایی

۲,۷۶۸,۸۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل پیرامید

۱,۸۸۵,۶۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل دنیل مشکی

۲,۵۸۶,۴۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل دنیل سفید

۲,۵۸۶,۴۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل تورنادو

۲,۳۶۳,۴۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل امپریال

۲,۰۳۲,۰۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل الگانت

۲,۱۸۱,۶۰۰ تومان

شیر حمام اوج مدل اسپانیش

۱,۵۹۶,۰۰۰ تومان
شیر دوش

استاندارد بودن شیر دوش حمام، هم به ایجاد حس مثبت از دوش روزانه، و هم به کاهش مصرف آب کمک می کند. بنابراین انتخاب یک دوش مناسب می تواند هم روی آرامش افراد تاثیر مثبت بگذارد و هم به لحاظ مالی سودمند باشد.

برای تعیین قیمت شیر حمام باید به قابلیت های دوش و امکان تنظیم کردن بخش های مختلف آن توجه داشت. هرچه امکان تنظیمات شیر بیشتر و متنوع تر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر است. برای مثال سردوش برخی از شیرها قابلیت تنظیم سایز سوراخ های خروجی آب را برای کاربران فراهم می آورد. جنس کارتریج و قطعات داخلی به کار رفته در شیر، طراحی ارگونومیک و وجود پرلاکتور کاهش دهنده مصرف آب فاکتور مهم دیگری است که در قیمت آن موثر است.

تعبیه محلی برای قرار گرفتن وسایل حمام در کناره های بدنه دوش از دیگر امکاناتی است که می‌تواند به محبوبیت و کارایی شیر بیافزاید. در تولید شیرآلات حمام برندهای ایرانی و خارجی مطرح و متنوعی فعالیت دارند. بنابراین برای انتخاب شیر مورد نظر گزینه‌های بسیاری موجود هستند و طیف گسترده ای از سلایق را پوشش می‌دهند.

برندهایی که در زمینه تولید دوش حمام فعالیت می کنند، معمولا برای هر مدل از طراحی های خود اسم منحصر به فردی انتخاب می کنند تا دسترسی و پیدا کردن مدل مربوطه برای خریداران راحت تر انجام شود. خرید شیرآلات حمام از فروشندگان مطرحی چون راسان، شودر و قهرمان، به دلیل گستردگی شعب نمایندگی و فراوانی لوازم جانبی خیال خریداران گرامی از بابت نیاز احتمالی به تعمیرات راحت می کند. از طرفی فروشگاه اینترنتی روتا پخش برای تمام شیرآلات حمام ارائه شده خدمات پس از فروش ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی روتا پخش با گردآوری مجموعه ای از بهترین شیرآلات دوش حمام این امکان را برای مشتریان محترم فراهم آورده تا بتواند با مقایسه ای تخصصی بین مدل های گوناگون، مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کرده و آن را با قیمتی مناسب تهیه نمایند.

شیر دوش ازجمله شیر آلات مورداستفاده در سرویس بهداشتی است.

شیر آلات وسیله‌ای برای تأمین آب از سیستم لوله‌کشی است که معمولاً از جنس برنج ساخته می‌شود، استفاده از شیرآلات به حدود 1700 سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد، باستان شناسان در ابنیه و کاخ‌های آن زمان شیرهایی از جنس طلا، نقره، مرمر و فلزات دیگر را مشاهده کردند، علاوه بر آن لوله‌های سفالی جهت انتقال جریان آب به این شیرها پیدا کردند.

در قرن چهاردهم رومیان از سیستم لوله‌کشی و شیرآلات جهت هدایت آب به حمام‌های خصوصی و عمومی، فواره‌ها و آب‌انبارها استفاده می‌کردند،

تا اواخر قرن نوزده خروجی آب سرد و گرم یکپارچه نبود و از دو شیر مجزا جهت مخلوط کردن آب استفاده می‌کردند. تا اینکه شخصی به نام الموین دست خور را با جریان آب گرم سوزاند و ایده تولید شیر آب با خروجی آب سرد و گرم به وجود آمد.

در ایران در معماری‌های قدیمی از شیر در ستون‌ها و تزئینات کاخ‌ها استفاده می‌شده در بسیاری از موارد در فواره‌ها و آب‌نماها آب از دهان شیر خارج می‌شد واژ این‌رو وسیله انتقال آب با این اسم شناخته شد.
شیرآلات بهداشتی تجهیزاتی جهت کنترل فشار و جریان آب مورداستفاده قرا می‌گیرند؛ که از متر یال‌های مختلف نظیر برنج، برنز، استیل و چدن ساخته می‌شوند.
و در بازار دارای تنوع بسیار زیادی است که این موضوع خرید را برای مصرف کنند سخت کرده است. آنچه هنگام خرید شیر آلات بهداشتی باید در نظر گرفته شود استاندارد و نوع آبکاری است.

شیر دوش ازنظر رنگ و برند دارای تنوع بسیاری است و نظر قرارگیری اهرم در شیرهای اهرمی به سه دسته اهرم وسط، اهرم سمت راست و اهرم سمت چپ تقسیم می‌شود.