نمایش 1–36 از 220 نتیجه

شیر توالت اوج مدل فیدر طلایی

۱,۸۱۶,۰۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل رافائل

۱,۳۴۶,۴۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل فانتوم

۱,۵۸۸,۰۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل سزار

۱,۵۰۳,۲۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل رومانزو

۱,۹۷۸,۴۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل دنیل سفید

۲,۲۲۹,۶۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل دنیل مشکی

۲,۲۲۹,۶۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل تورنادو

۲,۱۰۶,۰۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل دنیل

۲,۰۲۸,۰۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل امپریال

۱,۵۸۸,۰۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل رامیلا

۲,۶۴۱,۶۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل دنیل طلایی

۲,۳۶۹,۶۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل الگانت

۱,۹۳۴,۴۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل پیرامید

۱,۷۵۲,۸۰۰ تومان

شیر توالت اوج مدل اسپانیش

۱,۳۲۰,۸۰۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل بل

۲,۶۹۳,۳۵۰ تومان
شیر توالت

شیر توالت را از لحاظ ساختاری می توان به چند دسته تقسیم کرد. این تقسیم بندی تا چندی پیش تنها به شیرهای اهرمی و شیرهای کلاسیک (پیچی) تقسیم می شد. با این حال این روزها شیرهای توکار نیز رواج زیادی یافته اند. بنابراین در نوع دیگری از دسته بندی، می توان شیرآلات را در دو دسته توکار و روکار تقسیم کرد.

در شیر های روکار مغزی شیر داخل دیوار قرار گرفته و تنها بخش تنظیم دما و فشار آب نمایان است. در حالی که در شیر های توکار بدنه شیر نیز بیرون از دیوار قرار می گیرد. هرکدام از انواع شیرآلات توکار یا روکار مزایای خاص خود را دارند. برای مثال شیرهای تو کار ظاهر شکیل تر و شیک تری دارند درحالیکه تعمیر و تعویض شیر های روکار سریع تر و آسان تر است.

در کنار کیفیت و دوام شیرهای توالت، ظاهر آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی چه در مناطق مسکونی و چه در فضاهای اداری تاثیر مثبتی در دکوراسیون کلی فضا خواهد داشت. هماهنگی رنگ شیرها با دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی هم بهتر است در نظر گرفته شود.

شیر های اهرمی طرفداران بیشتری نسبت به شیرهای کلاسیک پیچی دارند و تقریباً در هر خانه و ساختمانی دیده می شوند. شیرهای اهرمی قابلیت تنظیم دما و فشار راحت تری نسبت به انواع کلاسیک دارند. به علاوه کارتریج شیرتوالت اهرمی به گونه‌ای طراحی شده که کمتر دچار استهلاک و خرابی می‌شود.

یکی از مواردی که در انتخاب شیرآلات توالت باید به آن توجه کرد کارتریج و مغزی شیر است. طراحی استاندارد این قطعه طول عمر محصول شما را تضمین می کند. به علاوه حتماً تا کنون با شیرهای اهرمی سرکار داشتید که باز و بسته کردن آنها باید با فشار زیادی انجام شود. این دست از ایرادات ناشی از عدم کیفیت قطعه نام برده هستند.

جنس بدنه شیر نیز مورد دیگری است که باید در انتخاب شیر توالت مورد توجه قرار گیرد. مطالعات حاکی از آن است که بهترین جنس برای به کار بردن در بدنه شیر فلز برنج با درصد سرب بسیار کم می باشد. فروشگاه روتا پخش مجموعه ای از باکیفیت ترین انواع شیر توالت، چه از نظر متریال و چه کیفیت ساخت را به خریداران محترم ارائه می کند.

شیر توالت ازجمله شیر آلات مورداستفاده در توالت ایرانی و فرنگی است.

شیر آلات وسیله‌ای برای تأمین آب از سیستم لوله‌کشی است که معمولاً از جنس برنج ساخته می‌شود، استفاده از شیرآلات به حدود 1700 سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد. باستان شناسان در ابنیه و کاخ‌های آن زمان شیرهایی از جنس طلا، نقره، مرمر و فلزات دیگر را مشاهده کردند، علاوه بر آن لوله‌های سفالی جهت انتقال جریان آب به این شیرها پیدا کردند.

در قرن چهاردهم رومیان از سیستم لوله‌کشی و شیرآلات جهت هدایت آب به حمام‌های خصوصی و عمومی، فواره‌ها و آب‌انبارها استفاده می‌کردند. تا اواخر قرن نوزده خروجی آب سرد و گرم یکپارچه نبود و از دو شیر مجزا جهت مخلوط کردن آب استفاده می‌کردند. تا اینکه شخصی به نام الموین دست خور را با جریان آب گرم سوزاند و ایده تولید شیر آب با خروجی آب سرد و گرم به وجود آمد.

در ایران در معماری‌های قدیمی از شیر در ستون‌ها و تزئینات کاخ‌ها استفاده می‌شده در بسیاری از موارد در فواره‌ها و آب‌نماها آب از دهان شیر خارج می‌شد واژ این‌رو وسیله انتقال آب با این اسم شناخته شد، شیرآلات بهداشتی تجهیزاتی جهت کنترل فشار و جریان آب مورداستفاده قرا می‌گیرند؛ که از متر یال‌های مختلف نظیر برنج، برنز، استیل و چدن ساخته می‌شوند.

و در بازار دارای تنوع بسیار زیادی است که این موضوع خرید را برای مصرف کنند سخت کرده است. آنچه هنگام خرید شیر آلات بهداشتی باید در نظر گرفته شود استاندارد و نوع آبکاری است، شیر توالت ازنظر رنگ و برند دارای تنوع بسیاری است و نظر قرارگیری اهرم در شیرهای اهرمی به سه دسته اهرم وسط، اهرم سمت راست و اهرم سمت چپ تقسیم می‌شود.