نمایش 1–36 از 360 نتیجه

لیست قیمت شیرآلات اوج مدل رافائل

۱,۳۴۶,۴۰۰ تومان۱,۶۴۹,۶۰۰ تومان

لیست قیمت شیرآلات اوج مدل فانتوم

۱,۵۸۸,۰۰۰ تومان۲,۵۷۸,۴۰۰ تومان

لیست قیمت شیرآلات اوج مدل سزار

۱,۵۰۳,۲۰۰ تومان۱,۷۸۴,۰۰۰ تومان

ست شیرآلات اوج مدل رومانزو سفید

۱,۶۲۰,۸۰۰ تومان۲,۶۳۶,۰۰۰ تومان

ست شیرآلات اوج مدل فیدر طلایی

۱,۷۲۹,۶۰۰ تومان۲,۱۷۲,۸۰۰ تومان

ست شیرآلات اوج مدل رومانزو

۱,۴۷۴,۴۰۰ تومان۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

ست شیرآلات اوج مدل دنیل طلایی

۱,۹۹۴,۴۰۰ تومان۲,۷۶۸,۸۰۰ تومان

ست شیرآلات اوج مدل تورنادو

۲,۱۰۶,۰۰۰ تومان۳,۴۷۸,۸۰۰ تومان

ست شیرآلات اوج مدل دنیل سفید

۱,۸۷۶,۸۰۰ تومان۲,۵۸۶,۴۰۰ تومان

ست شیرآلات اوج مدل پیرامید

۱,۷۵۲,۸۰۰ تومان۱,۸۸۵,۶۰۰ تومان

دست کامل شیرآلات (ست کامل) برترین برند ها را در این بخش مشاهده می کنید. ما محصولات بهترین برندها همچون راسان، شودر و قهرمان را برای شما به ارمغان آورده ایم.

راسان: برند راسان از دهه ۷۰ شمسی شروع به فعالیت کرد. این مجموعه، استانداردها و گواهی نامه های روز جهانی را برای تولیدات خود دریافت کرده است. به همین دلیل یکی از بهترین ست های کامل شیرآلات را تولید می کند.

شودر: شودر (Shouder) یکی از برترین برندهای ایرانی تولید شیرآلات است. این مجموعه نیز فعالیت خود را از ابتدای دهه هفتاد شمسی آغاز کرده است. با استفاده از دانش روز جهانی و رعایت استانداردها، از جمله برترین تولیدکنندگان دست کامل شیرآلات شناخته می شود.

قهرمان: شیرآلات قهرمان از جمله شناخته شده ترین تولیدکنندگان شیرآلات در ایران است. ست های کامل قهرمان رقیب محصولات خارجی به شمار می رود.

دست کامل شامل: شیر ظرفشویی، شیر دوش (حمام)، شیر روشویی و شیر توالت می شود. این محصولات در انواع رنگ ها، جنس ها و پوشش های مختلف در اختیار شما قرار گرفته است. برخی از محصولات همراه با شلنگ و برخی موارد بدون شلنگ هستند.

محصولات ارائه شده دارای باکیفیت ترین کارتریج ها هستند. بسیاری از قطعات به کار رفته در این محصولات ساخت کشورهای بزرگ تولیدکننده شیرآلات مانند: ایتالیا، آلمان و اسپانیا است.

رنگ های متنوع این محصولات به شما اجازه می دهد تا بتوانید با توجه به دکوراسیون از ست مناسب با آن استفاده کنید. تنوع طرح ها و مدل ها بسیار زیاد است. هدف ما این است که مشتریان محترم با هر نیاز و سلیقه ای بتوانند از بهترین شیرآلات استفاده کنند. از ارائه محصولات بی کیفیت خودداری کرده ایم و تنها به سراغ بهترین ها رفته ایم.

روتا پخش به شما برترین ست های کاملا شیرآلات را عرضه می کند. مناسب ترین قیمت ست شیرآلات را هم اکنون انتخاب کنید.

شیر آلات وسیله‌ای برای تأمین آب از سیستم لوله‌کشی است که معمولاً از جنس برنج ساخته می‌شود.
استفاده از شیرآلات به حدود 1700 سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد.
باستان شناسان در ابنیه و کاخ‌های آن زمان شیرهایی از جنس طلا، نقره، مرمر و فلزات دیگر را مشاهده کردند، علاوه بر آن لوله‌های سفالی جهت انتقال جریان آب به این شیرها پیدا کردند.
در قرن چهاردهم رومیان از سیستم لوله‌کشی و شیرآلات جهت هدایت آب به حمام‌های خصوصی و عمومی، فواره‌ها و آب‌انبارها استفاده می‌کردند.
تا اواخر قرن نوزده خروجی آب سرد و گرم یکپارچه نبود و از دو شیر مجزا جهت مخلوط کردن آب استفاده می‌کردند. تا اینکه شخصی به نام الموین دست خور را با جریان آب گرم سوزاند و ایده تولید شیر آب با خروجی آب سرد و گرم به وجود آمد.

در ایران در معماری‌های قدیمی از شیر در ستون‌ها و تزئینات کاخ‌ها استفاده می‌شده در بسیاری از موارد در فواره‌ها و آب‌نماها آب از دهان شیر خارج می‌شد واژ این‌رو وسیله انتقال آب با این اسم شناخته شد.
شیرآلات بهداشتی تجهیزاتی جهت کنترل فشار و جریان آب مورداستفاده قرا می‌گیرند؛ که از متر یال‌های مختلف نظیر برنج، برنز، استیل و چدن ساخته می‌شوند.
و در بازار دارای تنوع بسیار زیادی است که این موضوع خرید را برای مصرف کنند سخت کرده است. آنچه هنگام خرید شیر آلات بهداشتی باید در نظر گرفته شود استاندارد و نوع آبکاری است.

دست کامل شیر آلات بهداشتی اصولاً شامل 4 عدد شیر است.
آشپزخانه (شیر سینک و شیر ظرف‌شویی)
حمام (شیردوش)
توالت (آفتابه)
روشویی (شیر دست‌شویی)