شیرآلات اوج

شیرآلات اوج محصولات یکی از برند های معروف و با کیفیت ایرانی هستند که در سری ها و مدل های مختلفی تولید می‌شوند. محصولات اوج را می‌توانید با دریافت گارانتی و با خاطری آسوده خریداری کنید. با شیرآلات اوج در اوج بمانید.

تنوع محصولات شیر آلات اوج

شرکت اوج بیش از نیم قرن سابقه در زمینه طراحی، ساخت و تولید محصولات شیرآلات بهداشتی و ساختمانی دارد. شیر های تولید این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره‌مند شدن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می‌شوند. این محصولات تولید ایران هستند و از دستان توانمند ایرانی به وجود آمده‌اند.

شیرآلات اوج در سری ها و مدل های مختلفی تولید می‌شوند تا برای هر استفاده و کاربردی مناسب باشند. چه یک شیر حمام زیبا و لوکس با طراحی مدرن بخواهید و چه یک شیر روشویی ساده و کلاسیک مد نظرتان باشد، اوج برای شما مدلی مناسب دارد.

کیفیت محصولات اوج مثال زدنی است و در کمتر برندی یافت می‌شود. محصولات شیرالات اوج به وسیله آلیاژ برنج ساخته می‌شوند. پیش از اینکه شرکت ها و مجموعه های تولید شیرآلات ساختمانی به تکنولوژی ها و ابزار های لازم برای کار کردن با آلیاژ برنج دست یابند، شیرآلات بر پایه سرب ساخته می‌شد و آبکاری آن ها نیز به وسیله سرب یا مشتقات آن انجام می‌شد؛ اما به علت اینکه سرب برای پوست آسیب پذیر است، آلیاژ برنج که هم کیفیت و دوام بالاتری دارد و هم سلامت و راحتی استفاده از آن بیشتر است؛ جایگزین سرب شد.

شیرآلات اوج به وسیله کارتریج هایی ساخته می‌شوند که از کشور اسپانیا وارد می‌شود و به نام کارتریج اسپانیایی نیز معروف هستند. این کارتریج ها هم دوام محصول را بیشتر می‌کنند و هم آن را نسبت به عواملی نظیر دما، فشار، رسوب مواد و غیره مقاوم می‌کنند. به این ترتیب طول عمر شیر آلات اوج کاملا بالا است.

آسودگی خاطر با خرید شیر آلات اوج

شیرآلات اوج با گارانتی به مشتریان عزیز تقدیم می‌شوند. به این ترتیب شما با خرید محصولات شرکت اوج از کیفیت آن ها آسوده خاطر خواهید بود و همچنین در صورت بروز مشکل و خرابی در شیر آلات شما در مدت زمانی ضمانت، تعمیرات آن ها توسط مجموعه اوج انجام می‌شود. چنانچه تعمیر قطعات و شیرآلات شما نیز ممکن نباشد، آن ها با محصولی جدید از مجموعه شیر آلات اوج تعویض می‌شوند. اوج به این شکل کوشیده است تا رضایت مشتریان پس از خرید شیرآلات نیز تضمین شود.

در صورت تمایل به راهنمایی خرید مناسب از مشاوره تخصصی ما بهرمند شوید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزارم، با نظرات و پیشنهادت خود ما را در روند بهبود مقالات یاری کنید.