راهنمای خرید شیرآلات شودر

راهنمای خرید شیرآلات شودر

خرید شیرآلات شودر در انواع مدل های منحصر به فرد برای هر محیط بهداشتی و ساختمانی مقرون به صرفه است. شیرآلات از پرکاربردترین وسایل بهداشتی در هر محیطی هستند. هنگامی که برای خرید شیرآلات بهداشتی اقدام می‌کنید، با محصولات متنوعی از برندهای ایرانی و خارجی مواجه می‌شوید. شودر با رعایت تمامی استانداردهای فنی، سعی در تولید شیرآلات باکیفیت و کارآمد برای همه سلیقه ها و نیازها کرده است.

جنس شیرآلات شودر

مطابق استاندارد فنی در تولید شیرآلات بهداشتی، عمده مواد اولیه شیرآلات باید از آلیاژ برنج تشکیل شده باشد. در بعضی از شیرآلات درصد ناچیزی سرب خشک (کمتر از 2.5 درصد) نیز وجود دارد. سرب خشک در طولانی مدت باعث آلودگی آب و طول عمر کم شیرهای بهداشتی خواهد شد. همچنین شیرآلات بهداشتی باید توان تحمل تا دمای 90 درجه سانتی گراد و فشار استاتیکی 25 بار را داشته باشند.

به کارگیری مواد نامرغوب در تولید شیرآلات موجب آلودگی و تفاوت در رنگ، مزه و بوی آب خواهد شد. هنگام خرید شیرآلات شودر متوجه می‌شوید که شرکت شودر در تولید شیرآلات بهداشتی خود از آلیاژ برنجی خالص بدون هرگونه مواد اولیه ناخالص دیگر استفاده می‌کند. این مسئله در افزایش طول عمر مفید شیرآلات بهداشتی شودر بسیار مؤثر است و همچنین سلامت مصرف کننده را به خطر نخواهد انداخت.

انواع شیرآلات شودر

خرید شیرآلات شودر برای استفاده در تمام فضاهای بهداشتی یک انتخاب هوشمندانه است. برند شودر با 30 سال سابقه در صنعت طراحی و تولید انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی باکیفیت، زیبا و مرغوب سعی در جلب رضایت مصرف کنندگان خود داشته است. استفاده از تکنولوژی PVD موجب ثبات رنگ شیرآلات شودر می‌شود. همچنین کارتریج های مرغوب شودر از چکه کردن و هدر رفتن آب جلوگیری می‌کنند.

راهنمای خرید شیرآلات شودر به شرح زیر می‌باشد:

  • شیرآلات روشویی شودر
  • شیرآلات آشپزخانه شودر
  • شیرآلات توکار شودر
  • شیرآلات حمام شودر
  • علم دوش شودر
  • شیرآلات توالت شودر
  • اکسسوری شیرآلات شودر
از میان تمام برندهای ایرانی و خارجی، چرا شودر؟

خرید شیرآلات شودر در انواع طرح و رنگ همراه با قیمت مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش تجربه یک خرید موفقیت آمیز را به همراه دارد. شرکت شودر از سال 1370 تا به امروز، با حفظ کیفیت بالای محصولات خود توانسته است سهم بزرگی از بازار شیرآلات بهداشتی و ساختمانی را به دست آورد. تعداد نمایندگی های زیاد شودر در سراسر کشور امکان خریدی مطمئن تر و آسان‌تر همراه باگارانتی  پس از فروش را برای متقاضیان خرید شیرهای بهداشتی شودر فراهم کرده است.