هود اخوان مدل H64

هود اخوان مدل H64 از خانواده هودهای مخفی با نمای شیشه ای به عمق 30 سانتی متر مناسب انتخاب مناسبی برای آشپزخانه شما می باشد.

۰ تومان

هود اخوان مدل H64 TH

هود اخوان H64 TH از خانواده هودهای مخفی با شیشه مشکی مقاوم در برابر حرارت و قابلیت نصب در مکانهایی بدون خروجی هوا می باشد.

۰ تومان

هود اخوان مدل H64 TW

هود اخوان H64 TW از خانواده مخفی است، قابلیت نصب در مکان هایی بدون خروجی هوا، دارای ریموت کنترل و شیشه مقاوم در برابر حرارت با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

۰ تومان

هود اخوان مدل H64 TCS

هود اخوان H64 TCS ای هود مخفی با امکاناتی همچون قابلیت نصب در مکان هایی که خروجی هوا ندارد، روشن شدن اتوماتیک هود در زمان تشخیص دود و شیشه مقاوم در برابر حرارت انتخاب مناسبی برای آشپزخانه شما می باشد.

۰ تومان

هود اخوان مدل H64 Ts

هود اخوان H64 Ts مخفی با قابلیت نصب در مکان هایی بدون خروجی هوا، دارای ریمون کنترل و مکش خوب که با استانداردهای روز دنیا تولید شده است.

۰ تومان

هود اخوان مدل H64 TB

هود اخوان H64 TB این هود از خانواده مخفی، با شیشه مشکی مقاوم در براربر حرارت یک انتخاب خوب برای طراحان زیبا پسند می باشد.

۰ تومان

هود اخوان مدل H64 TM

هود اخوان H64 TM، دارای درب باز شونده با نمای شیشه‌ای محصولی کلاسیک و با کیفیت ساخت بسیار بالا از محصولات ایرانی

۰ تومان

هود اخوان مدل H64 TG

هود اخوان H64 TG، هود مخفی اخوان مدل 64 ساخته شده با شیشه مشکی مقاوم در مقابل حرارت انتخابی شیک و زیبا برای افرادی که به زیبایی اهمیت می‌دهند.

۰ تومان

هود اخوان مدل H64 TP

هود اخوان H64 TP این محصول به صورت مخفی داخل کابینت نصب و محصولی باکیفیت و طول عمر بالا که با اخرین استاندادهای روز دنیا ساخته شده است.

۰ تومان

هود اخوان مدل H85

هود اخوان مدل H85  نصب این محصول به صورت مخفی است، این محصول با طول عمر بالا مطابق با استاندارد‌های روز دنیا ساخته شده است.

۲,۹۵۰,۳۳۳ تومان