لیست قیمت شیرآلات درخشان

لیست قیمت شیرآلات درخشان به شما کمک میکند تا با انتخاب مناسب شیرآلات مورد نیاز خود از یکی از برندهای با کیفیت و دارای استاندارد در ایران که با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کنند قرار می‌گیرد، مناسب با بودجه خود بهتزین شیر مورد نیاز را انتخاب کنید.
همانطور که در جدید ترین و به روز ترین لیست قیمت مشاهده می کنید. قیمت ها در سال 1401 با توجه به 1400 افزایش داشته است.

محصولات موجود در هر ست کامل شامل: شیر روشویی، شیر حمام، شیر آشپزخانه در انواع مختلف و شیر توالت مناسب جهت استفاده در سرویس بهداشتی فرنگی، وال هنگ و ایرانی

دیگر محصولات تولید شده توسط این برند خوش نام شیر سینک آشپزخانه (شاوری و فنری) شیر آلات روکار، توکار و لوازم جانبی شیرآلات از قبیل شیلنگ توالت، شیلنگ حمام و … نیز توسط این کارخانه تولید می شود.

لیست قیمت شیرآلات درخشان

محصولات شیرالات درخشان به لحاظ جلوه و طراحی ظاهری نیز تنوع بسیار بالایی دارند. این محصولات در طراحی‌های مختلفی تولید می‌شوند. رنگ آمیزی و آبکاری این مدل ها نیز از تنوع بالایی برخوردار است. رنگ ها و آبکاری های طلایی، سفید، کروم، نقره ای، مشکی و مات تنها چند نمونه از رنگ های مختلف این محصولات هستند.

تنوع و رنگ‌های ارائه شده توسط این برند بسیار مناسب و جوابگوی هر سلیقه ای است، در زیر دکمه ورود به کاتالوگ و مقاله شیرآلات درخشان قرار داده شده است. با کلیک بروی دکمه ها به صفحه مورد سایت نظر هدایت و با استفاده از قابلیت های سایت شیر مد نظر خود را جهت استفاده در سرویس بهداشتی دستشویی و سینک ظرفشویی انتخاب کنید.

از اینکه مطلب فوق را تا انتها مطالعه کردید و با نظرات خود ما را در بهبود مقالات همراهی می کنید از شما کمال تشکر را دارا می باشیم.
در صورت تمایل به راهنمایی بیشتر با ما در تماس باشید.