شیر توالت درخشان مدل نیچر وایت

شیر توالت درخشان مدل نیچر وایت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل نیچر وایت

۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل بل

شیر توالت درخشان مدل بل، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بل

۲,۶۹۳,۳۵۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل نیچر

شیر توالت درخشان مدل نیچر، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل نیچر

۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل بل طلایی مات

شیر توالت درخشان مدل بل طلایی مات، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بل گلد مات

۳,۳۶۶,۴۸۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل هوکا گلدمات

شیر توالت درخشان مدل هوکا گلدمات با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هوکا گلدمات

۱,۶۷۳,۲۸۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل هوکا وایت

شیر توالت درخشان مدل هوکا وایت، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هوکا وایت

۱,۵۳۷,۹۹۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل پرنس وایت

شیر توالت درخشان مدل پرنس با طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل پرنس وایت

۲,۱۹۲,۰۳۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل هما

شیر توالت درخشان مدل هما با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هما

۱,۱۴۲,۰۸۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل هوکا

شیر توالت درخشان مدل هوکا با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هوکا

۱,۳۳۷,۹۶۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل هانس مات

شیر توالت درخشان مدل هانس مات با طراحی خاص و بدنه مقاوم در برابر رطوبت با بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هانس مات

۲,۱۰۶,۵۴۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل مارکیز گلد

شیر توالت درخشان مدل مارکیز گلد، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل مارکیز گلد

۳,۵۳۹,۱۲۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل نادیا

شیر توالت درخشان مدل نادیا، قطعات با کیفیت، طرح فلت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل نادیا

۱,۵۵۵,۴۲۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل لوکس وایت

شیر توالت درخشان مدل لوکس وایت، سفید و طلایی، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل لوکس وایت

۱,۸۲۴,۳۴۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل لایت

شیر توالت درخشان مدل لایت، قیمت مناسب، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل لایت

۱,۰۰۳,۴۷۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل لوکس گلد

شیر توالت درخشان مدل لوکس گلد، آبکاری کروم و طلایی، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل لوکس گلد

۲,۳۳۳,۱۳۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل لوکس

شیر توالت درخشان مدل لوکس با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل لوکس

۱,۵۸۶,۱۳۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل رزکات

شیر توالت درخشان مدل رزکات با بدنه مقاوم در برابر رطوبت، با طراحی نگین در داخل دسته شیر، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل رزکات

۱,۶۶۷,۴۷۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل تاپ گلد

شیر توالت درخشان تاپ گلد با بدنه مقاوم در برابر رطوبت، ابکاری طلایی، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل تاپ گلد

۱,۹۵۳,۸۲۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل تاپ

شیر توالت درخشان مدل تاپ با بدنه مقاوم در برابر رطوبت، ابکاری کروم، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل تاپ

۱,۶۲۷,۶۳۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل آنتیک طلایی

شیر توالت درخشان مدل آنتیک طلایی سری کلاسیک با آبکاری کروم و طلایی، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آنتیک طلایی

۱,۶۷۳,۲۸۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل آنتیک

شیر توالت درخشان مدل آنتیک سری کلاسیک با آبکاری کروم و طلایی، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آنتیک

۱,۳۹۳,۵۷۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل آوا

شیر توالت درخشان مدل آوا با بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.

۱,۵۱۲,۲۶۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل آکوا گلد

شیر توالت درخشان مدل آکوا طلایی با ظاهری چشم نواز، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در چپ انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آکوا گلد و شیر توالت درخشان مدل آکوا

۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل آکوا

شیر توالت درخشان مدل آکوا با ظاهری چشم نواز، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در چپ انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آکوا و شیر توالت درخشان مدل آکوا گلد

۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل آرک

شیر توالت درخشان مدل آرک با بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آرک

۱,۷۱۶,۴۴۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل کاج وایت

شیر توالت درخشان مدل کاج وایت با بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل کاج وایت

۱,۷۰۸,۱۴۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل کاج

شیر توالت درخشان مدل کاج با بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.

۱,۴۸۴,۸۷۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل جزیره سفید

شیر توالت درخشان مدل جزیره سفید با طراحی قلت، طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل جزیره سفید

۲,۵۰۹,۰۹۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل جزیره

شیر توالت درخشان مدل جزیره با طراحی قلت، طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل جزیره

۲,۱۸۲,۰۷۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل پرنس طلایی

شیر توالت درخشان مدل پرنس طلایی با طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل پرنس طلایی

۲,۲۸۶,۶۵۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل پرنس

شیر توالت درخشان مدل پرنس با طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل پرنس

۱,۹۰۵,۶۸۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل بیوتی سفید

شیر توالت درخشان مدل بیوتی سفید بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بیوتی سفید

۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل بیوتی مشکی

شیر توالت درخشان مدل بیوتی مشکی بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بیوتی مشکی

۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل بیوتی

شیر توالت درخشان مدل بیوتی بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بیوتی

۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل هانس وایت

شیر توالت درخشان مدل هانس سفید با طراحی خاص و بدنه مقاوم در برابر رطوبت با بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هانس وایت

۱,۹۳۸,۸۸۰ تومان

شیر توالت درخشان مدل هانس بلک رز

شیر توالت درخشان مدل هانس مشکی با طراحی خاص و بدنه مقاوم در برابر رطوبت با بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
در بسته بندی کارخانه ای این شیر، شلنگ توالت موجود نیست.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هانس بلک رز

۱,۹۳۸,۸۸۰ تومان