شیر حمام درخشان مدل هوکا گلدمات

شیر حمام درخشان مدل هوکا گلد مات، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هوکا گلدمات

قیمت اصلی ۲,۵۱۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۸۳,۳۰۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل نیچر وایت

شیر حمام درخشان مدل نیچر وایت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل نیچر وایت

۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل بل گلد مات

شیر حمام درخشان مدل بل طلایی مات، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بل گلد مات

۴,۵۶۰,۰۰۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل بل

شیر حمام درخشان مدل بل، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بل

۳,۶۴۸,۰۰۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل نیچر

شیر حمام درخشان مدل نیچر، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل نیچر

۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل هوکا

شیر حمام درخشان مدل هوکا، با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هوکا

قیمت اصلی ۲,۰۰۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۶۶۶,۶۴۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل هوکا وایت

شیر حمام درخشان مدل هوکا وایت، با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هوکا وایت

قیمت اصلی ۲,۳۰۸,۹۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۱۶,۳۸۷ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل مارکیز گلد

شیر حمام درخشان مدل مارکیز گلد، با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل مارکیز گلد

قیمت اصلی ۵,۲۵۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۶۲,۴۸۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل هما

شیر حمام درخشان مدل هما، با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هما

قیمت اصلی ۱,۶۲۲,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۳۴۶,۲۶۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل هانس مات

شیر حمام درخشان مدل هانس مات با طراحی خاص و بدنه مقاوم در برابر رطوبت با بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هانس مات

قیمت اصلی ۳,۴۲۴,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۸۴۱,۹۲۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل پرنس وایت

شیر حمام درخشان مدل پرنس وایت با طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل پرنس وایت

قیمت اصلی ۳,۴۴۱,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۸۵۶,۰۳۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل لوکس

شیر حمام درخشان مدل لوکس، با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل لوکس

قیمت اصلی ۲,۶۷۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۲۲۱,۹۱۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل لایت

شیر حمام درخشان مدل لایت، قیمت مناسب، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل لایت

قیمت اصلی ۱,۴۷۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۲۲۶,۷۴۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل نادیا

شیر حمام درخشان مدل نادیا، با قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل نادیا

قیمت اصلی ۲,۲۴۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۶۶,۶۷۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل لوکس وایت

شیر حمام درخشان مدل لوکس وایت، آبکاری سفید و طلایی، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل لوکس وایت

قیمت اصلی ۳,۰۷۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۵۵۴,۷۴۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل لوکس گلد

شیر حمام درخشان مدل لوکس گلد، آبکاری کروم و طلایی، قطعات با کیفیت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل لوکس گلد

قیمت اصلی ۲,۰۰۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۶۶۶,۶۴۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل تاپ گلد

شیر حمام درخشان تاپ گلد، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص دسته و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل تاپ گلد

قیمت اصلی ۳,۳۷۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۸۰۱,۲۵۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل رزکات

شیر حمام درخشان مدل رزکات، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، با طراحی نگین در داخل دسته شیر، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص دسته و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل رزکات

قیمت اصلی ۲,۹۵۴,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۴۵۱,۸۲۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل تاپ

شیر حمام درخشان مدل تاپ، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص دسته و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل تاپ

قیمت اصلی ۲,۸۱۲,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۳۳۳,۹۶۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل آنتیک طلایی

شیر حمام درخشان مدل آنتیک طلایی سری کلاسیک با آبکاری طلایی، با ظاهری چشم نواز بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آنتیک طلایی

قیمت اصلی ۲,۴۶۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۴۵,۹۵۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل آنتیک

شیر حمام درخشان مدل آنتیک سری کلاسیک با آبکاری کروم و طلایی، با ظاهری چشم نواز بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آنتیک

قیمت اصلی ۲,۰۵۳,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۷۰۳,۹۹۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل آوا

شیر حمام درخشان مدل آوا، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.

قیمت اصلی ۲,۳۳۴,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۳۷,۲۲۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل آکوا گلد

شیر حمام درخشان مدل آکوا طلایی، با ظاهری چشم نواز بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت چپ انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آکوا گلد و شیر حمام درخشان مدل آکوا گلد

۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل آکوا

شیر حمام درخشان مدل آکوا، با ظاهری چشم نواز بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت چپ انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آکوا

۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل آرک

شیر حمام درخشان مدل آرک، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل آرک

قیمت اصلی ۲,۷۱۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۲۵۵,۹۴۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل کاج وایت

شیر حمام درخشان مدل کاج وایت، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل کاج وایت

قیمت اصلی ۲,۳۹۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۹۱,۱۷۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل کاج

شیر حمام درخشان مدل کاج، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت وسط انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.

قیمت اصلی ۲,۰۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۷۳۱,۳۸۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل جزیره سفید

شیر حمام درخشان جزیره سفید با طراحی قلت، طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل جزیره سفید

قیمت اصلی ۳,۵۳۱,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۹۳۰,۷۳۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل جزیره

شیر حمام درخشان مدل جزیره با طراحی قلت، طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل جزیره

قیمت اصلی ۳,۰۷۱,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۵۴۸,۹۳۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل پرنس طلایی

شیر حمام درخشان مدل پرنس طلایی با طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل پرنس طلایی

قیمت اصلی ۳,۵۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۹۷۹,۷۰۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل پرنس

شیر حمام درخشان مدل پرنس با طراحی دسته خاص، بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل پرنس

قیمت اصلی ۲,۹۹۲,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۴۸۳,۳۶۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل بیوتی سفید

شیر حمام درخشان مدل بیوتی سفید بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بیوتی سفید

۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل بیوتی مشکی

شیر حمام درخشان مدل بیوتی مشکی بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بیوتی مشکی

۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل بیوتی

شیر حمام درخشان مدل بیوتی بدنه مقاوم در برابر رطوبت، بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، با طراحی خاص و دسته اهرمی در سمت راست انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل بیوتی

۰ تومان

شیر حمام درخشان مدل هانس وایت

شیر حمام درخشان هانس سفید با طراحی خاص و بدنه مقاوم در برابر رطوبت با بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هانس وایت

قیمت اصلی ۳,۱۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۶۱۴,۵۰۰ تومان است.

شیر حمام درخشان مدل هانس بلک رز

شیر حمام درخشان مدل هانس مشکی با طراحی خاص و بدنه مقاوم در برابر رطوبت با بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می باشد.
مشاهده دست کامل درخشان مدل هانس بلک رز

قیمت اصلی ۳,۱۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۶۱۴,۵۰۰ تومان است.